EuroVision 2023

  • 24 May 2023
  • 2 reacties
  • 55 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal,

Het kan zijn dat hier al een topic over is geplaatst. Mocht dit zo zijn, excuses. 😅
Ik weet dat het een beetje laat is, maar beter laat dan nooit dacht ik zo. 😅

 

Hebben mensen hier naar EuroVision 2023 gekeken? En zo ja, wat vonden jullie ervan? Hadden jullie favoriete acts, minst favoriete? Of iets anders erover? Het leek mij wel leuk om het te bespreken met meerdere/andere mensen! 😄

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Zeker, ieder jaar. Het is mijn guilty pleasure, haha. Moet zeggen dat ik het minder interessant vond dan de jaren ervoor omdat Nederland er zo vroeg uit lag en het dit jaar niet perse hele uitgesproken nummers waren maar over het algemeen wel goed klonken. Mijn favoriet was Finland met de cha cha cha. Welk nummer was jouw favoriet?

Reputatie 1
Badge

Ik kijk het zelf sinds 2021 weer, ik heb daarvoor een periode gehad dat ik er geen interesse in had.

Finland was dit jaar ook mijn favoriet, Cha cha cha leeft sinds het songfestival rent free in mijn hoofd. Mijn andere favorieten waren Australië en Noorwegen, met Polen en Oostenrijk als de outsiders.
Polen was dan voornamelijk omdat het, naar mijn mening, zo slecht was dat het goed werd.