Zijn er hier muzikanten?

  • 23 December 2021
  • 31 reacties
  • 560 × bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hoi Allen!


Zijn er hier muzikanten? Het lijkt me namelijk erg leuk om eens met een groepje muziek te maken!

 

Liefs 


31 reacties

Reputatie 7
Badge +10

ik ben in the house

Reputatie 2
Badge +2

Yes een saxofonist:raised_hand_tone1:

Reputatie 3
Badge +2

Een zangeres hier! ^^

Ik studeer Muziektherapie en leer daar ook gitaar, piano en slagwerk (zoals drums) te bespelen.

 

Ik zou het supertof vinden om eens mee te doen. Ben zelf woonachtig in Limburg!

 

Liefs Maud

Reputatie 4
Badge +5

ik zit zelf bij  een drum groep  en doe dus aan slagwerk, ik kan dus overal wel op rammen haha maar niet op het drumstel dat helaas niet 

 

groetjes kyrian

Reputatie 2
Badge

Hey ik speel draailier, trekharmonica, ukelele, gitaar, djembe en klarinet 

Reputatie 1
Badge

ik speel de ukelele in mijn vrije tijd

 

Reputatie 4
Badge +4

Wat leuk allemaal! Ik zeg een keertje afspreken om wat te jammen? :)

Reputatie 5
Badge +6

Niccee!! Veel muziekkanten hier.

 

Misschien een idee om een eigen groep op de community te beginnen? :-)

Reputatie 4
Badge +4

Niccee!! Veel muziekkanten hier.

 

Misschien een idee om een eigen groep op de community te beginnen? :-)

Jaaaa I’m in! Hoe meld ik me aan?

Reputatie 5
Badge +6

Ik ga het doorsturen naar het management!

Ik speel vaak gitaar

 

Reputatie 2
Badge

Hoi,

Ik zing schrijf teksten en rap :P. Het lijkt mij wel leuk om in contact te komen met meerdere muzikanten!

Misschien kunnen we ooit een track opnemen :D.

 

Groetjes Daniël  

Reputatie 4
Badge +6

Yes! Hiero!

Rap/Teksten schrijven, beetje keys(ga binnenkort prive les krijgen erin) en beetje drums.
Altijd in om een keer te jammen.

Ik ben recent begonnen met piano spelen.

Badge +9

Ik ga het doorsturen naar het management!

Goed nieuws! Er is door jullie enthousiaste verzoek nu een nieuwe groep: ‘Join Us Band’. Hierin kunnen jullie helemaal los gaan met al jullie muzikale ideeën!

Rock snel naar deze pagina en join the band: https://community.join-us.nu/groups/join-us-band-72

Reputatie 1
Badge +1

Yes, Ik speel gitaar,  bas en produceer elektronische muziek.

Lijkt me leuk om te jammen/wat te produceren met anderen!

Ik ga het doorsturen naar het management!

Goed nieuws! Er is door jullie enthousiaste verzoek nu een nieuwe groep: ‘Join Us Band’. Hierin kunnen jullie helemaal los gaan met al jullie muzikale ideeën!

Rock snel naar deze pagina en join the band: https://community.join-us.nu/groups/join-us-band-72

Allen: deze dus! Mocht je meer met muziek willen doen, samen met anderen, join bovenstaande groep en maak plannen samen! :muscle:

Reputatie 3
Badge +4

Ik bespeel de gitaar akoestische/elektrische en de drums

Badge

hoi! Ik speel gitaar, bas, toetsen, en doe ook wel eens vocals! Lijkt me erg leuk om meer muzikanten te leren kennen!

Badge

Hoi all, ik ben Milan, 23 jaar, woon in Utrecht en speel piano, zit op DJ-les, dansles en ben bezig met m'n eigen tracks/covers met clips op te nemen. Zijn er hier mensen die het leuk lijkt om samen muziek te maken, samen iets op te nemen of iets heel anders te doen? Ik sta open voor ideeën/suggesties! Groet, Milan.

Badge

Hoi Biebs, het lijkt me leuk om samen muziek te maken met je. Ik zie wel een reactie als je dat wilt. Groet, Milan.

Reputatie 1
Badge +2

Ik speel saxofoon

Gr mel

Reputatie 2
Badge +3

Hoi!!

Ik speelde vroeger piano en een beetje gitaar. Die hobby's zijn een beetje verwaterd maar ik hoop ze weer op te kunnen pakken!

Reputatie 2
Badge

Hoihoi iedereen!

Het lijkt mij super leuk om met men muziek te maken. Ik speel zelf fagot, ik zing en schrijf en maak mijn eigen muziek :blush:
En @Milan , ik zag dat je wellicht samen met anderen iets wilt opnemen, ik sta zeer open voor collaborations! Mocht je samen muziek willen maken en iets op willen nemen, stuur gerust een bericht :smile:

Groetjes!

Reputatie 5
Badge +4

Hey!

Super leuk initiatief om samen iets te doen. Ik speel zelf piano en heb vroeger wel eens wat met FL Studio gedaan. Lijkt me gaaf om samen een track te gaan maken!

Reageer