Stranger Things

  • 7 June 2022
  • 5 reacties
  • 89 × bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hey Nerds (gequote uit de serie),

 

Nu eindelijk de eerste helft van het 4e seizoen er is moest ik toch even dit schrijven.

Zijn er nog meer liefhebbers van deze serie of liefhebbers van andere horror en thrillers. Let me know :)

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Denise27!

 

Ik heb hem nog niet gezien.

Raad je het me aan, zoja waarom?

 

Groetjes,

Anwar

 

Hi Denise,

Ik heb gisteren het eerste deel van seizoen 4 uitgekeken. Ik ben zó een fan van Stranger Things. Ik kan niet wachten op deel 2!! 😍

Reputatie 2
Badge +3

Hee same! Ik ben zonet even 2 afleveringen wezen kijken🥳

Reputatie 4
Badge +4

Hi Denise,

Ik heb gisteren het eerste deel van seizoen 4 uitgekeken. Ik ben zó een fan van Stranger Things. Ik kan niet wachten op deel 2!! 😍

Ik kan ook echt niet wachten. 1 maand is VEEL te lang :(

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @Denise27!

 

Ik heb hem nog niet gezien.

Raad je het me aan, zoja waarom?

 

Groetjes,

Anwar

 

Ik vind de tijd, energie en attention to detail zo ongelooflijk goed. De jaren 80 vibe is ook echt leuk om te zien. Het is grappig, spannend en gewoon heel goed. Elk seizoen is er weer een nieuwe enemy die ze moeten verslaan. Ze proberen eerst uit te vogelen wat de situatie is om hem te kunnen verslaan.

Kortom erg leuke en ook veel bekeken serie op netflix. Het heeft van alles wat en de "kids" spelen de hoofdrol wat ook wel echt leuk is voor de verandering.