Squid game

  • 1 December 2021
  • 12 reacties
  • 120 × bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Hee

Wat vinden jullie eigenlijk van de Serie Squid Game? In mijn omgeving durf niemand hem te kijken haha! 

 

Zelf vind ik hem leuk maar soms beetje te hype up heb het idee dat de boodschap niet meer duidelijk is. Volgens mij is de boodschap dat het kapitalisme niet “altijd” goed is en dat het in sommige landen een extreme kloof ontstaat erdoor… 

 

 

ik ben benieuwd!

 

voor als je hem nog niet heb gekeken; kijk hem vooral niet als je niet tegen bloed kan 

 

 

groetjes,

 

 

 


12 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb hem zelf nog niet gezien (heb ook geen netflix) maar ben wel heel erg benieuwd :-)

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb hem gekeken en vond het een leuke serie, ook omdat het vernieuwend is en ik zoiets nog niet eerder had gezien. 

Reputatie 5
Badge +5

Ik vond het zeker een goeie serie. Goed om over na te denken, en het was een van de weinige series waar ik mijn aandacht goed bij kon houden (meestal ben ik al na 20 minuten afgeleid). Ook vond ik de personages heel interessant! (ook al was het soms een beetje voorspelbaar)

Reputatie 2
Badge

Ik heb alleen de eerste aflevering gezien en vond em erg eng. Ik hou niet van bloed. 🤣

Ik heb dus ook niet meer verder gekeken. 

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb alleen de eerste aflevering gezien en vond em erg eng. Ik hou niet van bloed. 🤣

Ik heb dus ook niet meer verder gekeken. 

Ja moet idd wel echt tegen bloed kunnen haha

Reputatie 7
Badge +10

Ik vond het zeker een goeie serie. Goed om over na te denken, en het was een van de weinige series waar ik mijn aandacht goed bij kon houden (meestal ben ik al na 20 minuten afgeleid). Ook vond ik de personages heel interessant! (ook al was het soms een beetje voorspelbaar)

Idd een goeie serie! Klopt wel idd dat het voorspelbaar is 

Reputatie 4
Badge +3

Het is echt een leuke serie, ik heb hem in één keer uitgekeken :) Er komt ook nog een tweede seizoen aan , waarschijnlijk volgend jaar ergens.

Reputatie 7
Badge +10

Het is echt een leuke serie, ik heb hem in één keer uitgekeken :) Er komt ook nog een tweede seizoen aan , waarschijnlijk volgend jaar ergens.

Oeeee hoop dat het verhaal wel goed doorloopt

Ik vond het een goede serie :thumbsup: , weer wat anders dan de standaard series haha. Wel een beetje duister..  Kreeg bij een bepaald persoon wel het gevoel van dat is echt zo’n Jigsaw…:joy::zipper_mouth:  Meer zeg ik niet, no spoilers.


Heb m wel in het Engels gekeken :see_no_evil: ​​​​​​​

Reputatie 7
Badge +10

Ik vond het een goede serie :thumbsup: , weer wat anders dan de standaard series haha. Wel een beetje duister..  Kreeg bij een bepaald persoon wel het gevoel van dat is echt zo’n Jigsaw…:joy::zipper_mouth:  Meer zeg ik niet, no spoilers.


Heb m wel in het Engels gekeken :see_no_evil:

Huh vgm kon je hem toch ook alleen met ondertiteling kijken of ben ik in de wat? Ik heb hem deels (keek deels met iemand die geen Engels kon) ook met Engelse ondertiteling gekeken 

Ik vond het een goede serie :thumbsup: , weer wat anders dan de standaard series haha. Wel een beetje duister..  Kreeg bij een bepaald persoon wel het gevoel van dat is echt zo’n Jigsaw…:joy::zipper_mouth:  Meer zeg ik niet, no spoilers.


Heb m wel in het Engels gekeken :see_no_evil:

Huh vgm kon je hem toch ook alleen met ondertiteling kijken of ben ik in de wat? Ik heb hem deels (keek deels met iemand die geen Engels kon) ook met Engelse ondertiteling gekeken 

Ja je kan hem wel in het Engels (gesproken) kijken, klinkt wel veel slechter hoor die voice overs zijn soms een beetje 😵

Reputatie 7
Badge +10

Ik vond het een goede serie :thumbsup: , weer wat anders dan de standaard series haha. Wel een beetje duister..  Kreeg bij een bepaald persoon wel het gevoel van dat is echt zo’n Jigsaw…:joy::zipper_mouth:  Meer zeg ik niet, no spoilers.


Heb m wel in het Engels gekeken :see_no_evil:

Huh vgm kon je hem toch ook alleen met ondertiteling kijken of ben ik in de wat? Ik heb hem deels (keek deels met iemand die geen Engels kon) ook met Engelse ondertiteling gekeken 

Ja je kan hem wel in het Engels (gesproken) kijken, klinkt wel veel slechter hoor die voice overs zijn soms een beetje 😵

Ah op die manier, ik wist niet dat het bestond! haha Voice over vindt ik altijd beetje gek. Vooral bij Be films die ze dan naar nl gaan voiceoveren ( is dat een woord ) dat slaat toch nergens op… zonde geld...

Reageer