Spotify wrapped!

  • 2 December 2021
  • 14 reacties
  • 197 × bekeken

Reputatie 5
Badge +7

Hoi allemaal!

 

Voor iedereen die Spotify gebruikt, elk jaar brengen ze Spotify wrapped uit! 
Een soort samenvatting van jou muziek van dat jaar. (te vinden in de app!)

 

Mijn samenvatting zie je hier onder! En ik was benieuwd naar jullie favoriete muziek! 

 

 


14 reacties

Reputatie 5
Badge +5

 

Hier is die van mij! Was wel verrassend om te zien dat hij bijna hetzelfde is als die van vorig jaar, terwijl ik toch heel veel nieuwe favorieten heb ontdekt. @Sharon is die Voilà van bovenaan jouw lijstje toevallig van Barbara Pravi? Dat was namelijk een van mijn favoriete nummers dit jaar :)

Reputatie 7
Badge +12

 

Reputatie 5
Badge +7

 

Hier is die van mij! Was wel verrassend om te zien dat hij bijna hetzelfde is als die van vorig jaar, terwijl ik toch heel veel nieuwe favorieten heb ontdekt. @Sharon is die Voilà van bovenaan jouw lijstje toevallig van Barbara Pravi? Dat was namelijk een van mijn favoriete nummers dit jaar :)

 

Jij hebt veel muziek geluisterd zeg! jezus haha! Jaa dat is inderdaad Voila van Barbara Pravi! Heb je haar gezien op het songfestival? 

Reputatie 5
Badge +5

 

Hier is die van mij! Was wel verrassend om te zien dat hij bijna hetzelfde is als die van vorig jaar, terwijl ik toch heel veel nieuwe favorieten heb ontdekt. @Sharon is die Voilà van bovenaan jouw lijstje toevallig van Barbara Pravi? Dat was namelijk een van mijn favoriete nummers dit jaar :)

 

Jij hebt veel muziek geluisterd zeg! jezus haha! Jaa dat is inderdaad Voila van Barbara Pravi! Heb je haar gezien op het songfestival? 

Jaa, wauw, zij was zeker een van mijn favorieten. ZO'N mooi nummer, en ook op dat podium met niks anders dan de camera en het licht. Prachtig!

Reputatie 7
Badge +10

 

Hier is die van mij! Was wel verrassend om te zien dat hij bijna hetzelfde is als die van vorig jaar, terwijl ik toch heel veel nieuwe favorieten heb ontdekt. @Sharon is die Voilà van bovenaan jouw lijstje toevallig van Barbara Pravi? Dat was namelijk een van mijn favoriete nummers dit jaar :)

 

Jij hebt veel muziek geluisterd zeg! jezus haha! Jaa dat is inderdaad Voila van Barbara Pravi! Heb je haar gezien op het songfestival? 

 

Ik zag vandaag iemand met 300.000 min!!!

Hoe dan???

Reputatie 3
Badge +3

Leuk om te zien hoe verschillend ieders muzieksmaak is! Ik zie weer een hoop artiesten voorbijkomen waar ik nog nooit van gehoord had.

Bij mij is mijn Spotify Wrapped altijd weer een mooie bevestiging dat er geen touw aan vast te knopen is aan mijn muzieksmaak (hij is elk jaar totaal anders, enige zekerheidje is dat ABBA altijd bovenaan staat :P ).

Ik zal voor de grap m'n topgenres er ook bijzetten, daar zit nog enige vorm van gelijkenis is:

1. Dance Pop

2. Nederpop

3. Eurovisie Songfestival (sinds wanneer is dat een genre)

4. Tropical House

5. Poprock

Groetjes!

Reputatie 6
Badge +12

 

Reputatie 5
Badge +7

 

Hier is die van mij! Was wel verrassend om te zien dat hij bijna hetzelfde is als die van vorig jaar, terwijl ik toch heel veel nieuwe favorieten heb ontdekt. @Sharon is die Voilà van bovenaan jouw lijstje toevallig van Barbara Pravi? Dat was namelijk een van mijn favoriete nummers dit jaar :)

 

Jij hebt veel muziek geluisterd zeg! jezus haha! Jaa dat is inderdaad Voila van Barbara Pravi! Heb je haar gezien op het songfestival? 

 

Ik zag vandaag iemand met 300.000 min!!!

Hoe dan???

Woooow, dat is 13 uur per dag gemiddeld?! 

Reputatie 3
Badge +3

Ik zie genoeg leuks voorbij komen!

 

Leuk idee dit topic! 😊 Bij mij is het contrast ook echt heel groot.. favo bands (rock/metal) tegenover veel geluisterde liedjes (Spaans/pop en zelfs Justin Bieber) 🤣

 

Reputatie 5
Badge +7

Echt heel leuk om te zien van iedereen! 

Reputatie 7
Badge +10

 

Hier is die van mij! Was wel verrassend om te zien dat hij bijna hetzelfde is als die van vorig jaar, terwijl ik toch heel veel nieuwe favorieten heb ontdekt. @Sharon is die Voilà van bovenaan jouw lijstje toevallig van Barbara Pravi? Dat was namelijk een van mijn favoriete nummers dit jaar :)

 

Jij hebt veel muziek geluisterd zeg! jezus haha! Jaa dat isinderdaad Voila van Barbara Pravi! Heb je haar gezien op het songfestival? 

 

Ik zag vandaag iemand met 300.000 min!!!

Hoe dan???

Woooow, dat is 13 uur per dag gemiddeld?! 

 

—-

ze heeft altijd oortjes in, soms vergeet ze het te zetten op haar mobiel als ze wat anders gaat doen of valt in slaap kan natuurlijk ook een fout Zijn van spotify i don’t know 

 

Reputatie 7
Badge +10

Ik luister veel naar klassiek piano en Jeroen van veen heeft piano nummers. Er zijn betere artiesten maar door dat ik ontzettend veel nummers van hem heb opgeslagen staat hij zo hoog. 
Ariana Grande vindt ik gewoon echt een leuk mens, haar humor en muziek enzo. Vooral in the voice Zie hieronder je zal gaan lachen 

 

 

 

Reageer