Samen lezen is leuker! 📚

  • 14 December 2021
  • 51 reacties
  • 1303 × bekeken

Reputatie 6
Badge +9

Hallo allemaal! Ik zie best vaak in de voorsteltopics lezen als hobby voorbijkomen. Lijkt het jullie een leuk idee om samen een boek te lezen? Dus dat iedereen die mee wil doen tegelijk met hetzelfde boek begint? En dan na een paar weken online bij elkaar komen, lijkt mij wel gezellig. Jullie ook?

------‐-----------------------------------------------------------------------

The Midnight Library 

Woensdag 9 februari, 19:00

Heb je geen link ontvangen en wil je er wel bij zijn? Laat het me weten!

 

Wie lezen er mee?


Bram
Melissa
Zonnetje 
Nick
Rochella
Nasim
Yiview

AnnevSchaik

Biebs

Dxmy

Elle

Koolvis

Hazelnoten

Eileen

Persephone

XxxHotchocolate

Misschien:

Hauser
Quinty


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

51 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Dat vind ik wel een leuk idee. Sta ik wel voor open. 😀

Jaaah leuk!!

Reputatie 6
Badge +9

Yes :smiley:  Welk boek zullen we kiezen? Misschien één uit de blog van YiView?

Reputatie 7
Badge +10

Hi 

Wat een leuk idee! ik heb op dit moment het geduld er niet voor maar vindt het wel ontzettend leuk!:grinning:

Reputatie 3
Badge +1

Lijkt me ook leuk om te doen. Ik heb zelf nog nooit een boek samen met iemand gelezen dus het lijkt me leuk om dat een keer te ervaren!

Reputatie 6
Badge +9

Leuk idee, coun't me in! :)

Yes :smiley:  Welk boek zullen we kiezen? Misschien één uit de blog van YiView?

Lijken mij allemaal mooie boeken! Maar mijn voorkeur van dat lijstje gaat uit naar The Midnight Library - Matt Haig. Ik weet niet wat de rest er van vind? :) 

Reputatie 6
Badge +9

mijn voorkeur van dat lijstje gaat uit naar The Midnight Library - Matt Haig. Ik weet niet wat de rest er van vind? :) 

Dat lijkt mij ook wel een mooi boek :)

Er is ook een Nederlandse vertaling van: Middernachtbibliotheek

Reputatie 2
Badge

Oh dit lijkt mij ook een superleuk idee! Zou graag mee willen doen.

Reputatie 6
Badge +9

Dan zijn we al met zn zessen, als iedereen meedoet die dat zegt in de reacties 😃 Weet iemand anders nog een goed boek? Kan ook een boek zijn dat niet in die blog staat natuurlijk. Of zijn jullie het allemaal eens met The Midnight Library?

Reputatie 6
Badge +11

Klinkt als een top idee :) 

Reputatie 2
Badge

Dan zijn we al met zn zessen, als iedereen meedoet die dat zegt in de reacties 😃 Weet iemand anders nog een goed boek? Kan ook een boek zijn dat niet in die blog staat natuurlijk. Of zijn jullie het allemaal eens met The Midnight Library?

 

Om er mee te beginnen zou ik dit een leuk boek vinden. Ik ga eens nadenken over andere titels.

Reputatie 6
Badge +9

The Midnight Library lijkt mij ook een leuk boek! :)

The Midnight Library (Engelse Versie)  of de Middernachtbibliotheek (in het Nederlands) van Matt Haigh.

Wie lezen er mee?
Koolvis
Bram
Melissa
Zonnetje 
Nick
Rochella

Misschien:
Hauser
Quinty

 

Voor wanneer zullen we deze lezen? Op het internet is het boek goed te vinden (zowel in NL als ENG) als e-book maar ook de paperback versie kun je voor een redelijk prijsje aankomen. 🙂 Heb hem zelf als PDF  kunnen vinden. En zelfs een audioboek :)

Reputatie 6
Badge +9

 

Voor wanneer zullen we deze lezen?

Eind januari? Ik ga m ook nu bestellen

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb het boek in e-book binnen. Voor eind januari moet voor mij haalbaar zijn om hem te lezen. Maar er wat langer over doen is voor mij ook geen probleem.

Reputatie 5
Badge +7

Ik haak bij deze aan. 

Reputatie 5
Badge +4

Hartstikke leuk initiatief! Mag ik aansluiten? Ik heb alleen de reviews en previews gelezen en hij staat dus nog op mijn lijstje :books:

Reputatie 6
Badge +9

Aan het eind van de week, als ik vakantie heb zal ik ook even op zoek gaan naar het boek! :)

The Midnight Library (Engelse Versie)  of de Middernachtbibliotheek (in het Nederlands) van Matt Haigh.

Wie lezen er mee?
Koolvis
Bram
Melissa
Zonnetje 
Nick
Rochella
Nasim
Yiview

Misschien:
Hauser
Quinty

 

Streefdatum om uit te lezen: Eind Januari en dan misschien de eerste week van februari ergens plannen om online bijeen te komen??

Reputatie 6
Badge +9

Hartstikke leuk initiatief! Mag ik aansluiten? Ik heb alleen de reviews en previews gelezen en hij staat dus nog op mijn lijstje :books:

Ja natuurlijk, leuk dat jullie ook meedoen YiView en Nasim!

 

Reputatie 2
Badge +1

Hallo allemaal! Ik zie best vaak in de voorsteltopics lezen als hobby voorbijkomen. Lijkt het jullie een leuk idee om samen een boek te lezen? Dus dat iedereen die mee wil doen tegelijk met hetzelfde boek begint? En dan na een paar weken online bij elkaar komen, lijkt mij wel gezellig. Jullie ook?

Hoi koolvis, lijkt me leuk :). Count me in!

Reputatie 4
Badge +4

Oh dit lijkt me zó leuk! 
Echt een uitdaging voor mijzelf omdat ik lezen soms lastig vind.. concentratie dingetje :)

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb het boek een tijdje geleden al gelezen, maar lijkt me wel leuk om erover te praten! Zal mijn geheugen voor die tijd nog even opfrissen haha :grin:

Reputatie 2
Badge +1

Heb het boek gisteren gereserveerd bij de bieb en hoop hem snel binnen te krijgen.