Nederlandse inzending Eurovisie Songfestival: S10 - De Diepte

  • 3 March 2022
  • 2 reacties
  • 52 × bekeken

Reputatie 3
Badge +6

Vandaag is de Nederlandse inzending van het Eurovisie Songfestival bekend gemaakt: S10 met het lied 'De Diepte’. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vind het persoonlijk heel gaaf dat we weer iets in de Nederlandse taal sturen. De tekst vind ik ook heel mooi. 

 

 

Wat vinden jullie ervan? :thinking:


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoi Jorrit!

Ik vind het opzich een heel mooi nummer. Gaaf dat het in het Nederlands is en op het eerste oog lijkt het een een nummer dat live goed gezongen kan worden. Daarbij  lijkt het echter wel een nummer dat groeit naarmate je er meer naar luister. Vaker dan 1x luisteren dus, wat opzich niet heel gunstig is. Ik zie opzich veel potentie om het live beter over te laten komen dan via een studio-versie, dus ik ben erg benieuwd naar hoe ze het dadelijk on-stage gaat vormgeven.

Wel lijkt het een beetje alsof de climax in het nummer mist. Lastig uit te leggen, maar er mist een soort van 'iets'. Maar buiten dat vind ik het wel een goed nummer.

Ik schat haar kansen niet héél hoog in. Beetje afwachten wat de andere nummers in de halve finale worden maar een plek in de finale zou moeten kunnen. Winnen zie ik haar niet doen, helaas. Misschien maar beter ook, aangezien we het net georganiseerd hebben haha ;p. Ik denk ergens tussen plek 10 een 20.

Reputatie 3
Badge +6

Hoi Jorrit!

Ik vind het opzich een heel mooi nummer. Gaaf dat het in het Nederlands is en op het eerste oog lijkt het een een nummer dat live goed gezongen kan worden. Daarbij  lijkt het echter wel een nummer dat groeit naarmate je er meer naar luister. Vaker dan 1x luisteren dus, wat opzich niet heel gunstig is. Ik zie opzich veel potentie om het live beter over te laten komen dan via een studio-versie, dus ik ben erg benieuwd naar hoe ze het dadelijk on-stage gaat vormgeven.

Wel lijkt het een beetje alsof de climax in het nummer mist. Lastig uit te leggen, maar er mist een soort van 'iets'. Maar buiten dat vind ik het wel een goed nummer.

Ik schat haar kansen niet héél hoog in. Beetje afwachten wat de andere nummers in de halve finale worden maar een plek in de finale zou moeten kunnen. Winnen zie ik haar niet doen, helaas. Misschien maar beter ook, aangezien we het net georganiseerd hebben haha ;p. Ik denk ergens tussen plek 10 een 20.

Ik ben het met je eens, ik denk naarmate je er meer naar luister een groeier is. Is misschien niet heel gunstig als het publiek het dadelijk voor het eerste keer hoort. Ik ben dus ook benieuwd hoe het liveoptreden zal worden.

Ik snap wat je bedoelt met de climax. Had ik ook, maar opzich vindt ik het wel bij het nummer passen, maar of dat ook passend is als je dat voor de eerste keer hoort is lastig te zeggen.

Ik denk ook wel dat we de finale kunnen halen, maar dan super hoog ook weer niet. Ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebben met de plek waarop we eindigen.