Wat voor muziek luister jij graag?

  • 14 June 2022
  • 24 reacties
  • 440 × bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Hey, ik vroeg me af wat voor muziek jullie luisteren,

Ik luister vooral metal


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

24 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @KoningKoffie,

 

Ik luister vooral top 50 Nederland en Franstalige liedjes.

Waar luister jij graag naar?

 

Groetjes,

Anwar

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @KoningKoffie,

 

Ik luister vooral top 50 Nederland en Franstalige liedjes.

Waar luister jij graag naar?

 

Groetjes,

Anwar

Ik luister graag metal/rock maar een 80s klassieker zoals Toto en Duran Duran kan zeker geen kwaad..

Vind alles wel goed.

 

Ik hou van smartlappen.

Reputatie 5
Badge +6

Metal liefhebber zo te zien? Je moet naar Holocaust luisteren erg vroege 80s metal en een inspiratie voor metalica. Een van mijn favorietw bands. 

 

Reputatie 4
Badge +6

Metal liefhebber zo te zien? Je moet naar Holocaust luisteren erg vroege 80s metal en een inspiratie voor metalica. Een van mijn favorietw bands. 

 

Klinkt super goed, ga er wel goed op, thanks voor de tip

Reputatie 1
Badge +2

Metal liefhebber zo te zien? Je moet naar Holocaust luisteren erg vroege 80s metal en een inspiratie voor metalica. Een van mijn favorietw bands. 

 

Klinkt super goed, ga er wel goed op, thanks voor de tip

Nightwish is ook heel goed :)

Reputatie 4
Badge +6

Nightwish is zeker goed, floor jansen is een Queen.

Reputatie 3
Badge +4

Ah Nice iemand die ook naar rock en meltal luistert😁🤘🏻

Reputatie 4
Badge +6

Ah Nice iemand die ook naar rock en meltal luistert😁🤘🏻

Zeker hahah ik ga volgende jaar naar me eerste concert, amaranthe en beyond the black en andere special guest heb er zin in.

Reputatie 2
Badge +2

@KoningKoffie 

Met een gebruikersnaam als MuziekFreak is dit topic wel redelijk op mijn lijf geschreven 😂

Ik zelf kan erg genieten van verschillende stijlen muziek, is niet gauw iets te gek.

Qua klassieke muziek is een van mijn favorieten de piano sonate nummer 11 van Mozart  (ook bekend onder KV331of de nieuwe notering 300i )

Frank Carter & the Rattlesnakes zijn nu 4 albums van tot op heden en alle 4 wel ietwat afwisselende stijl. Valt waarschijnlijk onder punk/rock

Ben je toevallig ook bekend met GOA of Psytrance ?
 

Reputatie 3
Badge +4

Ik luister voornamelijk Grappige Rapmuziek, Emo Rap, 1980s pop muziek, en allerlei moderne oncommerciële muziek, voornamelijk hip hop subgenres dus.

Badge

Ik luister zelf veel na kpop

Reputatie 3
Badge +4

Goeiedag,

 

ik produceer zelf muziek

 

dit gaat om de volgende genres: deep/futurehouse en pop/dancepop

 

 

Badge +3

Ik luister op een zaterdag avond graag Lofi, is vrij rustgevend. Anders gewoon dance en festival muziek (pop) enzo.

Badge

Hallo,

Ik ben ook van de metal en rock. Hebben mensen nog meer aanraders in deze genres?😄

Reputatie 4
Badge +3

Ik luister graag naar pop , en ik kan ook house , ambient en r&b waarderen :)

Badge

Hier ook een metalhead! Yeah! Dat of jaren 80, maar als ik ergens random een leuke bop vind gooi ik die ook gewoon in een playlist! 
 

 

Reputatie 3
Badge +7

Hooi, als ik wikipedia moet geloven luister ik vooral naar punk (poppunk, punkrock) en alternatieve rock muziek. Op het moment luister ik veel naar Nothing but thieves(my all time favorite), Rise aiganst, Simple Plan en All Time Low.

Reputatie 1
Badge

Rap nightcore en andere dingen 

Reputatie 4
Badge +5

Hey, ik vroeg me af wat voor muziek jullie luisteren,

Ik luister vooral metal

Rap vooral

Reputatie 4
Badge +8

Dance/Electro, techno, house, pop, klassiek, filmmuziek, etc. 

Reputatie 2
Badge

Dance, (deep)house, pop, r&b, trap, 80s/90s/00s enzo!

Reputatie 1
Badge +2

Ik spaar lp's en luister graag black sabbath, alice cooper, eurythmics en the roop (van het eurovisie)

Reputatie 1
Badge

Ik luister letterlijk alles! (Behalve Nederlandse folk)
Van Metal (Denk aan Arch Enemy, Metallica, Nightwish, Dragonforce, Amon Amarth)
Rock (Shinedown, Breaking Benjamin, Alice in Chains)
naar Rap (Odd Squad Family, Jedi Mind Tricks, Logic)
en Hardstyle.
Ik maak zelf ook rapmuziek, maar ik vind mezelf nou niet echt supergoed of zo haha.

Wat zijn jouw favoriete artiesten?

Ik ben recent een metalhead geworden en vind het echt tof! Ik ben nogsteeds meer suggesties aan het zoeken.

Anders vind ik andere dingen ook leuk, behalve eigenlijk pop. Momenteel luister ik veel naar Noorse folk meestal, specifiek Wardruna en Heilung. 

Behalve dat, vind ik sommige video game soundtracks leuk en musicals.