muziek tips :)

  • 29 November 2021
  • 11 reacties
  • 180 × bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Heyhallo!

 

Omdat ik zelf echt wel bijna 24/7 muziek aan heb maar nu best bij dezelfde artiesten ben, vroeg ik me af welke muziek jullie leuk vinden en aanraden. 
 

Let me know :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey anna!

Heb je spotify? een tip wat je dan kan doen is een nummer dat je op dat moment leuk vind opzetten en vervolgens via de opties naar de nummerradio gaan. Dan krijg je een lijst met vergelijkbare nummers, maar ook van nieuwe artiesten die je nog niet eerder geluisterd hebt. Zo kom ik vaak aan nieuwe nummers die lekker weg luisteren :)

Zelf luister ik overigens naar allerlei genres, van rock tot rap en van punk tot pop

Reputatie 3
Badge +3

Hey Bram! 
 

wow dankjewel daar had ik helemaal niet aan gedacht! Ga ik straks meteen aanzetten :)

 

Ik luister ook van alles en nog wat. Inderdaad ook rock, pop rock, pop punk, gewoon pop en alles wat er buiten en tussen in valt. Als het leuk is luister ik er naar haha

Echt van alles komt er hierdoor de speakers, soms als ik makkelijk wil doen zet ik een random radio zender op, of Spotify met de functie die Bram net heeft uitgelegd 😉

Dat gaat van bijvoorbeeld een liedje van Taylor Swift naar de harde stem van de zanger van five finger death punch (metalband) 🙈✌️

Op dit moment probeer ik nog wel de kerstliedjes te vermijden, bij ons op het werk hebben ze er een handje van om de Christmas radio aan te zetten.. maar die repeat zichzelf om de zoveel tijd 😬💩

Reputatie 3
Badge +3

Kerstliedjes is het toch nog wel wat te vroeg voor vind ik 😂 Ik snap goed dat je die wilt vermijden!

Hoe diverser de muziek hoe beter toch?!

Reputatie 7
Badge +10

Heeeee

 

Ik luister vaak naar nummer van onbekende artiesten! Heb steeds vaker het idee dat het snel onder gewaardeerdeerd wordt. Ik ben wel echt van zennnnn muziek! Luister soms klassiek piano maar laatste tijd wat meer in de richting van onderstaand;

 

 

 

 

 

 

 

Dit nummer is van een meisje die mee heeft gedaan aan junior songfestival (ook AGT and the voice)

 

 

Wat vindt je er van? is het een beetje jouw style? Luister lekker ook nummers die heel populair zijn die heb ik er uitgelaten omdat je die waarschijnlijk al kent! Hoop dat je er iets mee kan =-)

 

 

Reputatie 3
Badge +4

Hey ik weet niet van wat voor soort muziek je precies houdt maar ik weet zeker dat jij Jystyxxx nog niet kent, heeft maar een paar tientallen luisteraars maar is oprecht goed, staat gewoon op spotify, en anders zijn Nikey, Digi 4500, Medium Lau, Gladde Paling & Partywolf wel goed, staan allemaal op spotify!

Reputatie 3
Badge +3

Heeeee

 

Ik luister vaak naar nummer van onbekende artiesten! Heb steeds vaker het idee dat het snel onder gewaardeerdeerd wordt. Ik ben wel echt van zennnnn muziek! Luister soms klassiek piano maar laatste tijd wat meer in de richting van onderstaand;

 

 

 

 

 

 

 

Dit nummer is van een meisje die mee heeft gedaan aan junior songfestival (ook AGT and the voice)

 

 

Wat vindt je er van? is het een beetje jouw style? Luister lekker ook nummers die heel populair zijn die heb ik er uitgelaten omdat je die waarschijnlijk al kent! Hoop dat je er iets mee kan =-)

 

 

woow dankjewel voor alle linkjes ook erbij! Ik zal binnenkort (als ik het me herinner 😅) eens luisteren naar deze allemaal!

Reputatie 3
Badge +3

Hey ik weet niet van wat voor soort muziek je precies houdt maar ik weet zeker dat jij Jystyxxx nog niet kent, heeft maar een paar tientallen luisteraars maar is oprecht goed, staat gewoon op spotify, en anders zijn Nikey, Digi 4500, Medium Lau, Gladde Paling & Partywolf wel goed, staan allemaal op spotify!

ahh dankjewell! ook deze zal ik (als ik me deze samen met de suggesties van Quinty herinner) eens luisteren! :)

Hey! Hier zat ik ook mee, ik ben toen elke maandag mijn weekly discover gaan luisteren. Deze veranderd dus elke maandag met suggesties die je misschien leuk vind, aan de hand van je huidige luistergedrag. Soms is het echt een toplijst en haal ik er allemaal pareltjes uit, en soms is het 3-keer niks, maar ik vind het toch altijd wel weer leuk om er even door te sneupen en nieuwe liedjes te ontdekken, of juist een paar goeie oudjes😊

Reputatie 7
Badge +10

@xannaaavl Hee

 

Geen probleem heb je inmiddels iets leuks gevonden!

 

 

Reputatie 7
Badge +10

@xannaaavl Nog een kleine tip trouwens bij (lange) berichten kan je ook iemand tagen met @ is wat makkelijker misschien hihi =-)