🎤 Join Us Community Playlist

  • 16 November 2021
  • 5 reacties
  • 99 × bekeken
🎤 Join Us Community Playlist
Reputatie 6
Badge +9

 

Wat zou het leven zijn zonder muziek?

Weinig aan waarschijnlijk, maar gelukkig hoef je daar niet over in te zitten. We hebben hier namelijk onze eigen Join Us Community playlist :grin: Lekkere nummers, he? Of nog niet helemaal jouw cup of tea? Het maakt niet uit wat je smaak is, over een tijdje is zit er sowieso iets voor je bij. Deze lijst kan namelijk nog alle kanten op: van K-pop tot Nederlandstalig, van hiphop tot Disney en van retro tot net ontdekt: wat erin komt hangt helemaal af van wij met z’n allen willen horen.


Zo werkt het

Elke week kiezen we een thema. Het laatste thema vind je bovenaan de comments. Post je favoriete nummers die hier bij passen als reactie op dit topic. Zo makkelijk is het. ‘Hier bij passen’ mag je trouwens opvatten zoals je zelf wil. Het kan een woord in de titel zijn, of het gevoel dat een song je geeft. Misschien lijkt het op het eerste gezicht alsof een nummer niks te maken heeft met het thema, maar heb jij er herinnering aan die precies klopt. Geen inspiratie? Laat alsnog van je horen door de inzendingen van anderen te liken. Zo ontdek je gelijk wie dezelfde muzieksmaak heeft als jij. De nummers die aan het eind van de week de meeste likes hebben worden vereerd met plekje in de playlist.


5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

​

En omdat we allemaal al staan te trappelen voor de start van de nieuwe community is het thema van deze week:

Ready for take-off? :rocket:

 

Wat is voor jou het ultieme nummer dat past bij de start van iets nieuws?

​

Reputatie 6
Badge +9

Topic opener begint:

 
Wil je weten hoe je een linkje plaatst, zoals die hierboven?

Klik op dit icoontje, naast de smiley. Er opent dan een venster waar je de url in kunt plakken en de tekst waar je op kunt klikken om de link te volgen.

 

 

Reputatie 6
Badge +9

Rory Gallagher - Maybe I will

Reputatie 5
Badge +5

Leuk thema! Ik moet meteen denken aan Learn to Fly - Surfaces, Elton John, brengt me altijd in een positieve stemming voor een nieuwe start!

Reputatie 6
Badge +9

Leuk thema! Ik moet meteen denken aan Learn to Fly - Surfaces, Elton John, brengt me altijd in een positieve stemming voor een nieuwe start!

 

Wat een leuk positief nummer! en ik geloof niet dat er een liedje bestaat dat beter past bij dit thema :smile:

Reageer