Eurovision 2022!

  • 20 February 2022
  • 14 reacties
  • 188 × bekeken

Reputatie 3
Badge

Hoi allemaal!

Zijn er hier nog songfestival fans? Er komen steeds meer liedjes uit voor 2022 en ik ben benieuwd of er nog favorieten zijn!

Ik zelf vind Albanië, Estland en Noorwegen erg leuk!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

14 reacties

Reputatie 2
Badge

Hier ook absoluut een fan! Super blij dat ik vorig jaar in Ahoy erbij kon zijn.

Ik heb nog niet echt een nummer gehoord dat ik eruit vind springen. Ben ook super benieuwd naar het nummer van S10. Ken haar eigenlijk totaal niet.

 

Reputatie 5
Badge +7

Persoonlijk ben ik super fan van Mika! En hij is een van de presentatoren dit jaar, dus ik heb er super veel zin in! 

Reputatie 3
Badge

Jaa dat was echt een unieke kans! 

Welke show ben je naartoe geweest? Ik was zelf bij d3 family show van de finale, dat was zo leuk!

Jaa ik ben benieuwd, kijken of het een Nederlands nummer wordt!

Reputatie 3
Badge

Ooeh leuk dat wist ik nog niet! Altijd fijn om presentatoren te hebben die goed Engels kunnen haha, dat vond ik ook heel fijn aan Nikkie vorig jaar😂

Reputatie 3
Badge +3

Hoi hoi!

Hier ook zeker een groot fan van het Songfestival. Ik was vorig jaar bij de live show van de 2e halve finale. Echt een super gave ervaring! Mijn favoriet was toen IJsland, maar die hadden corona dus konden niet live optreden :(

Tot nog toe vind ik Brividi van Italië het beste nummer, maar ik vrees dat het een beetje een lastig nummer is om live op te voeren. Dus ik heb benieuwd. 

Verder vind ik het nummer van Moldavië stiekem wel leuk. Echt zo'n nummer wat ik normaal nooit tegen gekomen was. Maar wel grappig. 

Verder vind ik de tot nog toe geselecteerde nummers en beetje tegenvallen eigenlijk :/. Hopen dat er nog leuke nummers bijkomen. Als ik zo naar de nationale selecties kijk moet dat wel goedkomen. 

En ik ben natuurlijk heel benieuwd naar het nummer van S10! Nederlandstalig, dus dat wordt nog wat. We gaan het zien. Ik heb benieuwd wanneer ze het gaan uitbrengen, maar ze hebben nog 3 weken natuurlijk. 

Reputatie 2
Badge

Jaa dat was echt een unieke kans! 

Welke show ben je naartoe geweest? Ik was zelf bij d3 family show van de finale, dat was zo leuk!

Jaa ik ben benieuwd, kijken of het een Nederlands nummer wordt!


Ik ben zelf naar de jury show van de 1e halve finale geweest. Was heel blij dat het door kon gaan!

Reputatie 3
Badge +6

Wat gaaf! Ik ben ook een groot fan van het Songfestival. Ik kijk het al bijna 10 jaar, sinds een jaar of vijf ben ik het echt veel meer gaan volgen, dus met nationale finales erbij. Ik kijk ze niet allemaal, maar soms wel eens. De liedjes beluister ik meestal al wel. De fun begint dus eigenlijk al op het moment dat de nummers van de nationale finales van de verschillende landen uitkomen. Helaas heb ik dit jaar er niet heel veel tijd voor gehad, maar probeerde ze toch te volgen. 

Om nu een favoriet te kiezen, vind ik lastig, maar dan zou ik denk ik toch voor Polen gaan!

Reputatie 7
Badge +10

Hier ook een groot van! ik heb in het jaar dat Nederland won een en ander gedaan bij “the book makers” so haha niet veel hoor

Reputatie 7
Badge +10

Zijn jullie eigelijk ook fan van junior? ik vindt dat dat nog al underrated is….

Reputatie 4
Badge +6

Heey allemaal,

 

Ik ben ook groot songfestival fan. Vorig jaar was ik bij de juryshow van de 2e halve finale. Ik was fan van Finland en Italië. Ben nu ook een enorme fan van Maneskin.

kijk weer uit naar dit jaar:)

Reputatie 1
Badge

Ja hier ook een groot fan,. Ik volg het sinds 2008 of 2009 dus al ff haha.

 

Verder vind ik dit jaar Nederland, UK, Polen, Finland en Zweden bovenuit steken.

Reputatie 4
Badge +3

Ik volg het eurovisiesongfestival sinds 2012.

Mijn favo's dit jaar; Portugal, Servië en Frankrijk.

Badge

Oh jaa! Wat leuk om te lezen dat er lof is voor het Songfestival!

Ik volg het sinds 2006. (Lordi!) 

Ik laat mij ieder jaar gewoon verassen op de dagen zelf. Maar stiekem kijk ik wel wat de inzending van Servië en Nederland is.

Ik vind Nederland mooi en gevoelig. Blijft wel in m'n hoofd hangen. Servië daarintegen vind ik een andere draai geven dat de typische traditioneel. Lekker kunstzinnig.

Reputatie 7
Badge +10

Junior Eurovision 2022 seizoen is begonnen als je dat leuk vindt kan je dat hier onder volgen =)