Concert maatjes

  • 26 May 2022
  • 5 reacties
  • 195 × bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Het doel van dit topic is om mensen te vinden die naar dezelfde concerten gaan en het leuk vinden om hier met andere af te spreken.

Zelf ben ik nu naar een aantal concerten geweest omdat ik deze artiesten graag live wil zien. Dit was helaas wel in mijn eentje omdat ik niemand kende die hier ook naar toe wilt. Hoewel je in je eentje ook prima van live muziek kan genieten, is het ook leuk om dit samen met andere te kunnen doen. Ik weet dat er meer mensen zijn die dit doen dus wellicht ook op dit forum.

 

Zelf heb ik de volgende concerten op de agenda staan

  • 27-05 (Morgen), Froukje, TivoliVredenburg Utrecht
  • 05-07, Oh Wonder, TivoliVredenburg Utrecht
  • 07-07, Oh Wonder, Paradiso Amsterdam

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Zelf ben ik nu naar een aantal concerten geweest omdat ik deze artiesten graag live wil zien. 

Naar welke concerten ben je al geweest?🎵🤗

Reputatie 4
Badge +5

Zelf ben ik nu naar een aantal concerten geweest omdat ik deze artiesten graag live wil zien. 

Naar welke concerten ben je al geweest?🎵🤗

Een aantal keer naar Froukje, lang geleden een keer naar Sigrid en meest recentelijk naar Orla Gartland

Reputatie 5
Badge +7

Wat voor muziek luister je? Froukje ken ik wel. 

Hey Rick! Welkom, leuk idee! Ik heb hem doorgezet naar de community manager 👍.

Heb helaas een andere muziek smaak dan jou, dus ik kan je niet vergezellen naar concerten, maar wie weet kom je hier wel een maatje tegen 😊

Reputatie 3
Badge +6

@Rochella geen idee of ik niet goed heb gekeken of dat er nog niet zoiets is. Maar is er hier ergens op dit forum een concert groep? Ik heb zelf weer een topic gestart, maar geen idee of er al een groep is? Lijkt me wel een leuk idee, omdat ik hier vaker topics voorbij heb zien komen over concerten :)