concert

  • 10 April 2022
  • 3 reacties
  • 106 × bekeken

Hoii,

Ik ben 18 jaar ik hou van muziek.

Vooral van alternative rock en indie.

Ik zou het leuk vinden om meer mensen te leren kennen die hier ook van houden.

Ik zou leuk vinden om met iemand naar een concert te gaan.

Lijkt dat je ook leuk stuur dan gerust een berichtje! 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7

hoi hoi! 
 

Leuk om dit topic te openen, naar wie zou je graag toe willen? 

Er zijn vast en zeker heel veel mensen die graag naar concerten en festivals gaan hier! 

Reputatie 3
Badge +3

Hi @Sunrise122 ,

Dit topic gaat ongeveer over hetzelfde, misschien kom je daar al snel een stuk verder! Gaan jullie vaak naar concert(en)? | Join Us Community (join-us.nu)

 

Hey Sunrise!

Welkom! En leuk dat je het op deze manier probeert! Ik heb zelf een beetje hetzelfde probleem; mijn vriend houdt niet van dezelfde muziek en is niet echt over te halen om mee te gaan.. Vrienden met wie ik normaal zou gaan hebben net een babytje gekregen dus die zijn voorlopig ook nog niet helemaal van de partij.. Ik ben wel 26j. 

Concerten die ik nu op de planning heb staan:
Ik ga naar a day to remember de 16e en naar Five Finger Death Punch de 20e, samen met een buurjongen en waarschijnlijk nog een vriendin van hem. Als je deze muziek ook leuk vindt mag je je uiteraard altijd aansluiten! 

Héél misschien nog naar Rammstein maar dat is best een gedoe met de kaarten 🤣


Voor de rest heb ik nog niks op de planning staan, maar als je nog naar bepaalde concerten wil laat het maar weten! 😊