overlijden

  • 10 March 2022
  • 2 reacties
  • 123 × bekeken

Hi allemaal,

Ik voel me ontzettend eenzaam en alleen wat betreft het verlies van een dierbare. 

Graag zou ik hier met iemand over kletsen

 

Liefs,


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 3
Badge

Hey! Welkom op de community! 

Gecondoleerd met je verlies! 
 

Het is altijd verdrietig om iemand te verliezen, maar helemaal pijnlijk als je je daar ook nog eenzaam in moet voelen! 

Ik weet natuurlijk niet het fijne van je verhaal, maar veel mensen hebben het altijd moeilijk mee hoe ze om moeten gaan met iemand die in rouw is. Dat is natuurlijk ook lastig, maar het is pijnlijk dat het dan on top op het lijden van het verlies komt. Ik heb pas nog artikelen gelezen over dat dit in de maatschappij verandert moet worden, maar ik vind het heel erg om te horen dat je je er zo eenzaam in voelt! 

Ik weet niet in hoe verre ik de juiste persoon ben, maar ik heb ook zeker dierbaren verloren en je bent altijd welkom om er met mij over te praten (of me een privé bericht te sturen). 
 

 

Reputatie 5
Badge +7

hey hoi! 

 

Allereerst heel veel sterkte met je verlies! 

Wat ontzettend rot om te horen dat je iemand bent verloren, en dat je je zo voelt. Rouw en gemis is een hele diepe pijn, maar het is wel heel goed om het toe te laten. Om te accepteren dat het er is! Ik hoop dat je tussendoor ook kunt denken aan alle fijne momenten, en leuke herinneringen die jullie samen hebben gehad! En hopelijk heb je contact met meer naasten, anders zou dat nog heel erg fijn kunnen zijn! Bij elkaar komen en fijne momenten delen die iedereen heeft gehad met deze persoon. 

 

Het is moeilijk om er iets op te zeggen, maar weet dat je niet alleen bent. Je mag me altijd een (prive)berichtje sturen en vertellen wat je kwijt wilt!