Op zoek naar jezelf

  • 26 March 2022
  • 1 reactie
  • 150 × bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Wat leuk dat ik hier iets kan achterlaten. Ik ben op zoek naar mezelf. Uhm... dit klinkt een beetje vreemd en dat is het ook. Ik merk heel erg in contact met anderen dat ik altijd aan het afwegen ben in hoeverre het contact met een ander aansluit op wie ik ben. 

Er komen dingen in terug als eigen ervaringsachtergrond, uitdagingen zoeken, gelijkwaardigheid in contact, soortgelijke interesses. Ik merk dat ik die lat naar anderen toe heel erg hoog maak. Dat ze in mijn straatje zouden moeten passen. 

Misschien herkennen jullie jezelf wel met hetgeen ik hierboven heb geschreven. Dat het alsmaar niet lukt om het contact met anderen aan te gaan, wat niet zo is! Dat doe ik wel. Ik vind het altijd fijn om openhartig een luchtig gesprek met anderen hierover te voeren. 

Ik heb mijn eigen rugzakje. Sinds 2 jaar weet ik dat ik op het Autisme Spectrum zit. Ik sta open voor uitdagingen. Ook in het contact. Ik weet van mezelf dat ik geen makkelijke jongen ben. Ik kom wel graag in contact met anderen in de omgeving Rotterdam / Zuid-Holland. 

Mensen die soms ook net wat een andere kijk op het leven hebben. Die ook geluksmomenten zoeken en creëren. Die zelfvertrouwen willen winnen door gesprekken met vreemden aan te gaan. Dus lijkt het je leuk om over het leven ook te filosoferen. Contact mij gerust! Mogelijk via een privébericht. 

Ik vertel graag meer over mezelf! Al ben ik meer een luisterend oor naar anderen toe. 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Welkom!