Online community Autisme / Zelfverzekerdheid

  • 26 March 2022
  • 0 reacties
  • 116 × bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Hoi allemaal!

Mijn naam is Michael. Ik ben 27 jaar oud. En ik ben woonachtig in Rotterdam. Ik weet zelf sinds begin 2020 dat ik op het Autisme Spectrum zit. Ik heb een label genaamd Autisme Spectrum Stoornis (ASS). 

Ik merk heel erg dat ik de behoefte heb om te groeien als persoon. Dat ik wil werken aan mijn eigen onzekerheid. Hoe tof zou het zijn om juist vanuit die kern van onzekerheid die in het verleden is ontstaan, te werken met elkaar. 

Binnen een groepje van mensen die zelf te maken hebben met een negatiever zelfbeeld, onzekerheid problematiek, ontstaan in het verleden. Dat we samen een mogelijk groepje kunnen vormen. En bijvoorbeeld via online beeldbellen elkaar kunnen leren kennen. En elkaar kunnen helpen groeien. 

Ik geloof heel erg in de werking van het delen van eigen ervaringen in kwetsbaarheden. Wie willen met mij die uitdaging aangaan. Jullie kunnen mij een privébericht sturen. En eigen ideeën worden ook zeker op prijs gesteld. 

Je kunt ook reageren op deze post. En dat er mogelijk een discussie kan ontstaan. Hoe fijn kan het gewoon ook zijn om meer echt contact met elkaar te hebben dan alleen via een forum. 


0 reacties

Geen reactie

Reageer