Mental Health

  • 21 December 2021
  • 0 reacties
  • 161 × bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hey lieve mensen, ik ben Justin. Ik heb hier nog niks gepost, maar tijdens deze lockdown ga ik aan de slag.  Laat ik beginnen met een pittig onderwerp. Ik heb afgelopen weekend de Juice WRLD documentaire gezien en daar was ik op het einde toch weer door geraakt, vanwege zijn dood. Helaas had hij een drugsverslaving en ook was het overduidelijk dat hij met Mental Health issues kampte. Ik vind dat hier echt te weinig over gepraat wordt en dat moet vaker gedaan worden. Ik heb zelf ook met lichte mental health issues gekampt en er was vrij weinig professionele hulp. Gelukkig ben ik er zelf doorheen gekomen, dankzij houvast aan bepaalde gebeurtenissen die dichtbij waren.

Aanvullend nog een video van de Belgische youtuber Acid waar hij vertelt over de dood van zijn collega YouTuber Kastiop waar hij technisch gezien hetzelfde wil meegeven als ik. 

Video van Acid

Bij deze wil ik iedereen die dit leest meegeven iets meer te letten op een ander en af en toe eens te vragen hoe het met een ander gaat. 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.