LGBTQ+

  • 5 December 2021
  • 15 reacties
  • 561 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hey zijn hier meer mensen van de LGBTQ+ gemeenschap want ik ben zelf gay maar ken niemand die dat ook is👍👍😇😇🏳️️‍🌈🏳️️‍🌈

Groetjes Herman.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

15 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey zijn hier meer mensen van de LGBTQ+ gemeenschap want ik ben zelf gay maar ken niemand die dat ook is👍👍😇😇🏳️‍🌈🏳️‍🌈

Groetjes Herman.

Van harte welkom bij de community. 
Zelf ben ik hetero maar ik weet zeker dat er heel veel mensen in jou omgeving zijn die ook bij deze community horen. 

 


 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hii welkom, zelf ben ik bisexueel maar inmiddels al 2,5 jaar samen met mijn vriendin.

Reputatie 5
Badge +7

Hey Herman! Welkom in de community. 


Wat goed dat je dit berichtje heb gepost! Ik denk dat veel mensen hier bij de LGBTQ+ gemeenschap zitten! Hopelijk krijg je fijne contacten met iedereen.

Reputatie 6
Badge +11

Hey Herman :) 

 

ik kwam nog een community lid tegen ook uit de LGBTQ gemeenschap:)  

 

zo zie je maar je bent niet alleen, Ik durf met alle zekerheid te zeggen dat er nog meer mensen zijn of komen uit deze gemeenschap 

Reputatie 2
Badge

Ik ben zelf een transgender man, en pan/bisexueel (ik gebruik zelf beide labels, want ik neem het niet zo heel nauw om heel eerlijk te zijn)

Reputatie 1
Badge

Hier nog een slachtoffer ;-)… ben gay.

Reputatie 2
Badge

Hier nog een slachtoffer ;-)… ben gay.

Nice nu ken ik hier al twee mensen hier van de LGBTQ gemeenschap 

Reputatie 2
Badge

Hier nog een slachtoffer ;-)… ben gay.

En nog een :grin:

Reputatie 4
Badge +8

Hier ook een gay zoek je gaymers  ik ken een gezellige discord pb me ff daarvoor

 

Reputatie 4
Badge +4

Ik ben pan/bi. Neem de labels om eerlijk te zijn niet heel serieus hoor. Ik doe vooral wat voor mij goed voelt!

Reputatie 4
Badge +5

Ik ben zelf ook bi/pan maar om ergens een label aan te geven doe ik niet aan, ik zie wel hoe het loopt zolang je het maar leuk hebt samen 

Reputatie 1
Badge

ik ben zelf en zoek ook voor mensen uit de community

 

 

Reputatie 4
Badge +8

Hier ook een gay zoek je gaymers  ik ken een gezellige discord pb me ff daarvoor

 

Was zo gezellig dat we oud en  nieuw vieren tijdens potje legue of legends 

Reputatie 1
Badge

Hai!! Ik ben M

Ik ben pan/bi en zoek meer gay vrienden en vriendinnen! Ik hou van uit gaan maar ook rustig sieraden of breien leuk. Ik graag leren naaien en beter kunnen tekenen en verven met acrylic en waterverf. Ik ben heel slecht met realistisch teken of verven maar abstract kan. Stuur maar een pm als je dat lijkt wat.

Badge

@Herman0903    hey ik ben tim van meel     

 

ik ben 19 jaar oud  

 

ik ben biseksueel 

 

stuur me even een privébericht