It's beginning to look a lot like christmas

  • 10 December 2021
  • 2 reacties
  • 70 × bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Assistent Community Manager
  • 725 reacties

Zoals de titel al zegt, het is bijna Kerstmis. Nu was ik benieuwd naar jullie kerst planning. Wat ga jij doen met Kerstmis? Zelf heb ik mijn kerstplanning hieronder opgesomd! 

 

Kerstavond; 

Gezellig eten en onze lootjes kadotjes openen met mijn zussen en broertje. Bij mijn zus thuis onder het genot van een hapje en drankje. 

Eerste kerstdag;

Gourmetten en dobbelen bij mijn schoonouders, de ouders van @hetisSANNE. We hebben 2 kadotjes gekocht met een samengestelde prijs van 30 euro. Hierbij is het de bedoeling dat we gaan dobbelen. 

Tweede kerstdag;

Op de officiële laatste kerstdag gaan we naar mijn ouders, deze hebben kadotjes gekocht voor de kleinkinderen en dus ook voor Maeve. 

Derde kerstdag;

Ja ik weet het, dit is officieel geen kerst meer maar omdat wij ook graag met vrienden iets willen doen met kerst. Plakken we deze er gewoon achteraan, gezien we ook beide vrij zijn. De planning is om dan te pizzarette. 

 

Nu ben ik heel benieuwd naar jullie kerstplanning en wens ik iedereen alvast een hele fijne kerst. ❤🎄🎁


2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Ik ga ook naar familie met kerst: eerste kerstdag naar familie van mijn moeders kant en de tweede kerstdag naar m'n oma. Geen cadeautjes, wel goumetten, spelletjes doen en een kerstfilm kijken. Jullie ook allemaal een fijne kerst gewenst!

Reputatie 6
Badge +9

Ik weet nog niet zo heel erg goed wat mijn plannen gaan zijn. Eerste kerstdag bij de familie van mijn vriend. Tweede kerstdag is nog wat onzeker, mijn ouders zijn net gescheiden (zitten er eigenlijk nog middenin, zijn al wel op papier gescheiden maar wonen nog wel samen totdat mijn moeders huisje af is (hopelijk bijna)), dus het is nog even de kat uit de boom kijken wat betreft tweede kerstdag.

 

Jij hebt wel een leuke kerst op de planning staan! Ook leuk, dat dobbelen met/voor cadeautjes, en pizzarette is wel echt lekker altijd! 😍

Reageer