Hoe gaan jullie deze tijd doorbrengen?

  • 19 December 2021
  • 11 reacties
  • 241 × bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hoi iedereen!

Er is weer een lockdown. Hoe gaan jullie deze tijd doorbrengen? Ik ga in ieder geval hard aan school werken. Ik ben nu met een poster bezig over de positieve effecten van autonomie(voor een kind). De bibliotheken zijn volgens mij wel open. Ik kom graag bij de bieb om aan school te werken.                          Er is zoveel informatie! Ook ben je gelijk omringd met veel mensen en ik merk aan mezelf dat ik mij dan minder eenzaam voel.  

Wat doe jij om je minder eenzaam te voelen?


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Bo :) 

 

Leuk topic ik ben  zeer benieuwd hoe iedereen zijn tijd door brengt,
 

Zelf werkte ik meestal gemiddeld 6 a7 dagen in de week maar helaas blijven er nog 2 over,

Komende tijd ga ik weer eens wat cursussen afronden heb in nu alle tijd voor en staat leuk op mijn CV,

 

en verder ga ik mijn PlayStation 5 maar weer eens afstoffen en mijn pc aansluiten,

 

En kijken of ik nog ergens een gezellige Discord server kan vinden om gezellig met een groepje (on)bekende mensen te bellen 

 

Bibliotheek is ook een leuke rustgevende optie om je tijd door te brengen inderdaad, Ben je daar altijd met school bezig of lees je ook gewoon boeken?

Reputatie 4
Badge +5

Hey Bo :) 

 

Leuk topic ik ben  zeer benieuwd hoe iedereen zijn tijd door brengt,
 

Zelf werkte ik meestal gemiddeld 6 a7 dagen in de week maar helaas blijven er nog 2 over,

Komende tijd ga ik weer eens wat cursussen afronden heb in nu alle tijd voor en staat leuk op mijn CV,

 

en verder ga ik mijn PlayStation 5 maar weer eens afstoffen en mijn pc aansluiten,

 

En kijken of ik nog ergens een gezellige Discord server kan vinden om gezellig met een groepje (on)bekende mensen te bellen 

 

Bibliotheek is ook een leuke rustgevende optie om je tijd door te brengen inderdaad, Ben je daar altijd met school bezig of lees je ook gewoon boeken?

Hoi Nick, met werk kun je ook de tijd vullen. Jammer dat er nog maar twee dagen overblijven.  Welke cursussen ben je aan het volgen? Ik ben niet echt een gamer maar sinds kort heb ik het spel: Crash Bandicoot 4: It's about time.  Dat vind ik erg tof.  Ik vind mario ook altijd leuk! 

De laatste tijd zit ik in de bieb voor school, maar ik neem ook altijd een leesboek/woordzoekertje mee als ik even iets anders wil doen. 

 

 

Leuk idee dit topic!

Helaas zitten we weer in Lockdown, dus zullen we weer manieren moeten vinden om onszelf bezig te houden!

Ik heb geluk wat betreft mijn werk; een cruciaal beroep dus dat blijft gewoon doorgaan. Kom ik toch nog een beetje onder de mensen. 

Daarnaast probeer ik in mijn vrije tijd af te spreken met een vriendin die ik dit jaar heb leren kennen en wij eigenlijk allebei met eenzaamheid zaten :blush:. Zij heeft ook een cruciaal beroep dus haar werk gaat ook door. 

In mijn vrije tijd probeer ik dan af en toe nog wat online te gamen, ik stream mijn gameplay wel eens op Twitch en zo heb je toch wat aanspraak met andere mensen (dit deed ik ook al voor Corona). 

 

Hou vol allemaal, ook deze lockdown gaat weer voorbij en we hebben nu elkaar en dit platform! Dus maak er gebruik van als je je eenzaam voelt! :heart:

Reputatie 6
Badge +11

Hey Bo :) 

 

Leuk topic ik ben  zeer benieuwd hoe iedereen zijn tijd door brengt,
 

Zelf werkte ik meestal gemiddeld 6 a7 dagen in de week maar helaas blijven er nog 2 over,

Komende tijd ga ik weer eens wat cursussen afronden heb in nu alle tijd voor en staat leuk op mijn CV,

 

en verder ga ik mijn PlayStation 5 maar weer eens afstoffen en mijn pc aansluiten,

 

En kijken of ik nog ergens een gezellige Discord server kan vinden om gezellig met een groepje (on)bekende mensen te bellen 

 

Bibliotheek is ook een leuke rustgevende optie om je tijd door te brengen inderdaad, Ben je daar altijd met school bezig of lees je ook gewoon boeken?

Hoi Nick, met werk kun je ook de tijd vullen. Jammer dat er nog maar twee dagen overblijven.  Welke cursussen ben je aan het volgen? Ik ben niet echt een gamer maar sinds kort heb ik het spel: Crash Bandicoot 4: It's about time.  Dat vind ik erg tof.  Ik vind mario ook altijd leuk! 

De laatste tijd zit ik in de bieb voor school, maar ik neem ook altijd een leesboek/woordzoekertje mee als ik even iets anders wil doen. 

 

 

Ik heb nu helaas ok weinig werk door de lockdown,

 

momenteel volg ik de cursus ploeg leider BHV

 

maar verveel mij nu zelf ook erg thuis

Reputatie 4
Badge +3

Lockdown, super balen. Maar afgelopen week nog 'gewoon’ gewerkt, noodopvang gedraaid op school en veel thuis online voorbereid met collega's. 

Met kerst natuurlijk de (schoon)familie langs, verder is mijn zus volgende week jarig en heb ik een keer met een vriendin afgesproken om weer eens thee te drinken. Verder weinig plannen, lekker even bijkomen van werk. Ik ga mijn PS4 maar weer eens aanslingeren en mijn boekenkast in duiken en dan komt het qua vermaak helemaal goed :grin:

Verder ga ik in februari beginnen met een opleiding, dus wil ik kijken of ik mijn daarvoor alvast wat kan voorbereiden. Wat vooronderzoek doen of alvast de theorie in duiken… Yes, I'm a nerd :nerd:

Reputatie 4
Badge +5

Lockdown, super balen. Maar afgelopen week nog 'gewoon’ gewerkt, noodopvang gedraaid op school en veel thuis online voorbereid met collega's. 

Met kerst natuurlijk de (schoon)familie langs, verder is mijn zus volgende week jarig en heb ik een keer met een vriendin afgesproken om weer eens thee te drinken. Verder weinig plannen, lekker even bijkomen van werk. Ik ga mijn PS4 maar weer eens aanslingeren en mijn boekenkast in duiken en dan komt het qua vermaak helemaal goed :grin:

Verder ga ik in februari beginnen met een opleiding, dus wil ik kijken of ik mijn daarvoor alvast wat kan voorbereiden. Wat vooronderzoek doen of alvast de theorie in duiken… Yes, I'm a nerd :nerd:

Klinkt helemaal niet verkeerd. Je bent toch lekker bezig met allerlei dingen en je bent van plan om te relaxen.  Gezellig dat je met een vriendin gaat afspreken. Heel slim die voorbereiding, voor de pabo moet je wel! Nu je de pabo voor een tweede keer gaat doen, weet je al een beetje hoe en wat, dat lijkt mij ontzettend fijn. Een goede voorbereiding scheelt je namelijk nogal stress en je houdt overzicht(hoop ik althans)  Be proud of being a nerd!   

Reputatie 3
Badge +2

Jammer dat we weer in lockdown moeten. Ik werk in de detailhandel en de winkel is geopend voor Click&Collect. Ik heb nu een weekje vakantie na een hele drukke periode op werk. Ik ga daar lekker van genieten en dat hopelijk uitgerust het nieuwe jaar in. Misschien wat nieuwe boeken lezen, series kijken etc. Even ‘me-time’. 

Mijn plannen voor kerst is eigenlijk alleen maar eten haha ;D

Fijne kerstdagen iedereen!

Reputatie 4
Badge +3

@Bo19 Inderdaad, een goede voorbereiding helpt enorm. Ik heb er echt enorm veel zin in, dus dat scheelt, maakt het nog leuk ook haha!

 

@Te-amo Hey, geniet van je vakantie! :yum:

Reputatie 3
Badge +2

Hey @Bo19 !

Ik ga met name wat rust pakken en dingen doen die ik leuk vind. (Zoals muziek maken/luisteren of wandelen)

Na een hectische tijd voor mezelf vind ik dat wel verdiend ^^

Echter probeer ik ook de drempel over te stappen om nieuwe mensen te leren kennen. Zoal in het echt als online. Ik vind het namelijk spannend om contact aan te gaan en relaties met anderen te onderhouden.

Ik vind trouwens dat je een leuke topic hebt uitgekozen! ^^

 

Liefs xx

Reputatie 4
Badge +5

Hey @Bo19 !

Ik ga met name wat rust pakken en dingen doen die ik leuk vind. (Zoals muziek maken/luisteren of wandelen)

Na een hectische tijd voor mezelf vind ik dat wel verdiend ^^

Echter probeer ik ook de drempel over te stappen om nieuwe mensen te leren kennen. Zoal in het echt als online. Ik vind het namelijk spannend om contact aan te gaan en relaties met anderen te onderhouden.

Ik vind trouwens dat je een leuke topic hebt uitgekozen! ^^

 

Liefs xx

Rust pakken is noodzakelijk!  Goed van je dat je de drempel wilt overstappen om nieuwe mensen te leren kennen. Hoe ga je dat aanpakken?  Ik ben zo'n persoon die zoiets kan denken maar niet zal uitvoeren(op sociaal gebied ben ik niet zo moedig misschien.)  

Reputatie 3
Badge +2

Ik merk wel dat ik nu echt corona moe ben. Toen we dus weer in lockdown moesten begonnen mijn gedachtes al van he gadverdamme zit je weer hele dagen op werk iets ‘nuttigs’ te doen om zo aan je uren te komen. Mijn hele lichaam is het gewoon is er ook klaar mee. Kan ik niet gewoon een langsslaap houden totdat corona voorbij is :sleeping:  Zijn er meer mensen corona moe?