eenzaam voelen

  • 19 February 2022
  • 3 reacties
  • 135 × bekeken

Reputatie 1
Badge +3

hey hey 

laaste tijd voel ik me echt super eenzaam ik heb 2 vriendinnen maar die hebben natuurlijk hun eigen leven 

en ik heb me vriend ( wonen samen ) toch merk ik dat ik niet echt meer die vrolijke persoon ben door dat ik me zo voel , dingen alleen doen durf ik dan weer niet waarom niet geen idee 🤷🏼‍♀️ En om alles met je vriend te doen is ook niet echt leuk , ook hij heeft zn eigen dingen die die zeker moet blijven doen , maar als hij dan een keer weg gaat zit ik dus weer alleen en dan begint de gedachten weer waarom zit ik hier alleens en kan ik geen leuke vrienden krijgen , ach jhaa dat wilde ik even kwijt 🙈

 

groetjes Ilona 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Haai Ilona,

 

Lastig lijkt mij dat en ik snap dat je, ondanks dat je een relatie hebt, toch eenzaam kan voelen… Weet dat Join-Us er is voor iedereen die wat meer sociale contacten willen. Heb je misschien bepaalde hobby's die je eventueel met anderen zou kunnen doen? 

Reputatie 5
Badge +7

Hey Ilona,

 

Wat goed en dapper dat je dit hier deelt. Misschien vind je het leuk om eens door onze groepen heen te kijken! Daar vind je allerlei verschillende topics (zoals koken, lezen, creatief en nog veel meer)! 
 

In de groepen worden dingen besproken maar ook bijvoorbeeld film avonden georganiseerd! 
 

Ik hoop dat je daar misschien wat vind, alvast veel plezier.  

Reputatie 6
Badge +9

Weten je vriendinnen wel dat je je zo voelt? Misschien scheelt het al als je erover kan praten. En misschien herkennen ze het wel.