Corona & kerst

  • 10 December 2021
  • 3 reacties
  • 63 × bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Hee,

kerst en Corona is natuurlijk geen “feest” maar hoe maken jullie er toch een feestje van ondanks Corona? Wat gaan jullie doen? Om alvast in the mood te komen hieronder: It was a masked Christmas 

 

 


3 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Ik ben toevallig afgelopen week de stad in gegaan, en heb toen wat kleine kerstversiering dingetjes gekocht. Ik woon op kamers, en ben met kerst ook altijd thuisthuis, en heb dus hier in Groningen geen kerstboom of iets anders kerstigst (behalve de adventkalender haha), en vond het toch wel leuk om nu dan ook wat kleine versierinkjes te hebben en neer te zetten zodat ik toch een beetje het idee heb dat het al bijna kerst is 🎄

Heb jij zelf plannen? Of al iets gedaan om in de kerst sfeer te komen?

Reputatie 7
Badge +10

wat leuk @Melissa dat je toch wat kleine dingen heb gehaald! :heart_eyes: ik ga binnen kort de kerstboom opzetten veel zin in!

Reputatie 6
Badge +9

wat leuk @Melissa dat je toch wat kleine dingen heb gehaald! :heart_eyes: ik ga binnen kort de kerstboom opzetten veel zin in!

Jaa ben er ook wel blij mee, kijkt toch ineens een stuk gezelliger. Ondanks dat het maar een paar kleine prulletjes zijn eigenlijk.

Veel plezier met de kerstboom opzetten! Heb je altijd een kunstboom of een echte boom? Vind altijd dat een echte boom wel wat heeft, maar een kunstboom is wel een stuk handiger (soms) en duurzamer 🙈

Reageer