Podcast

Bellen met... Jan Timmers - Oud-deelnemer en vrijwilliger bij Join Us

  • 21 December 2021
  • 3 reacties
  • 78 × bekeken
Bellen met... Jan Timmers - Oud-deelnemer en vrijwilliger bij Join Us
Badge +9
  • Community Manager
  • 173 reacties

Yes! Daar zijn we met de tweede aflevering van de podcastserie ‘Bellen met...’. In deze podcast bel ik met verschillende mensen die op wat voor manier dan ook bij Join Us betrokken zijn. De gasten vertellen over hun ervaringen met eenzaamheid en het Join Us traject.

In deze aflevering spreek ik met Jan Timmers, oud-deelnemer en vrijwilliger bij Join Us. Je hoort wat de ervaring van Jan is met het Join Us traject en wat hij hieruit gehaald heeft. Aan het einde krijg je ook nog een mooie tip om de eerste stappen uit de eenzaamheid te zetten.

 

Heb jij vragen voor de gasten uit de podcasts, wil je zelf misschien een keer deelnemen of wil je laten weten wat je van deze aflevering vond? Laat je dan gerust horen in de reacties! 👇


3 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Mooi uitgelegd Jan, goed dat je er zo open over vertelt. En goede vragen van Tom   :grinning::telephone_receiver::ok_hand:

Reputatie 3
Badge +1

Cool dat deze podcast er is. Vind het heel dapper dat je uit durft te leggen waar je vandaan komt, maar ook mooi om te horen wat je allemaal aan join us en de community hebt. Zeker een aanrader voor iedereen om de podcast te volgen 

Reputatie 6
Badge +12

Ik heb weer echt genoten van deze podcast.

Complimenten aan Tom en Jan en wacht weer geduldig af naar de volgende.

Reageer