Podcast

Bellen met... Anne Blaauw - Oud-deelnemer en vrijwilliger bij Join Us

  • 7 December 2021
  • 9 reacties
  • 171 × bekeken
Bellen met... Anne Blaauw - Oud-deelnemer en vrijwilliger bij Join Us
Badge +9
  • Community Manager
  • 173 reacties

Het is tijd voor de eerste aflevering van de podcastserie ‘Bellen met...’. In deze podcast bel ik met verschillende mensen die op wat voor manier dan ook bij Join Us betrokken zijn. De gasten vertellen over hun ervaringen met eenzaamheid en het Join Us traject.

In deze aflevering spreek ik met Anne Blaauw, oud-deelnemer en inmiddels ervaringsvrijwilliger bij Join Us Online, over hoe zij naar het Join Us traject kijkt en hoe zij anderen probeert te helpen om uit de eenzaamheid te komen.

Heb jij vragen voor de gasten uit de podcasts, wil je zelf misschien een keer deelnemen of wil je laten weten wat je van deze aflevering vond? Laat je dan gerust horen in de reacties! :point_down:


9 reacties

Leuk gedaan! Mooi gesprek! :ok_hand: Met herkenbare dingen en mooie tips! :thumbsup:

Reputatie 6
Badge +9

Leuk gedaan! Mooi gesprek! :ok_hand: Met herkenbare dingen en mooie tips! :thumbsup:

Helemaal mee eens!:ok_hand:

Reputatie 7
Badge +10

Wauw Supper gemaakt en Anne heeft mooi gesproken 

Reputatie 3
Badge +1

Heel nice! :pray:

Hoe was het voor jou om te doen, @Tom? Lekkere stem ook, klinkt alsof je het vaker hebt gedaan. :grin:

Badge +9

Heel nice! :pray:

Hoe was het voor jou om te doen, @Tom? Lekkere stem ook, klinkt alsof je het vaker hebt gedaan. :grin:

Super tof om te doen. Het is sowieso mijn passie om met o.a. audio bezig te zijn en om mijn stem op een bepaalde manier te mogen gebruiken. Dat ik deze twee kan combineren voor zo'n belangrijk onderwerp is echt kicken. :yum:

Reputatie 3
Badge +1

Ja dat hoor je ook wel terug! 

Erg goed ook inderdaad dat het onderwerp zo besproken kan worden en nog toffer dat jongeren hierover durven te praten. :muscle:

Ben benieuwd naar de volgende aflevering. Zijn er onderwerpen of bepaalde invalshoeken die jij graag een keer zou willen bespreken? Misschien dat mensen daarop willen inhaken.

Badge +9

Ja dat hoor je ook wel terug! 

:innocent::innocent:

Erg goed ook inderdaad dat het onderwerp zo besproken kan worden en nog toffer dat jongeren hierover durven te praten. :muscle:

Ja echt super mooi en ook heel stoer!

Zijn er onderwerpen of bepaalde invalshoeken die jij graag een keer zou willen bespreken?

Ik ben vooral geïnteresseerd in het verhaal dat mensen zelf te vertellen hebben. Elk verhaal is mooi over welk onderwerp het ook gaat. :blush:

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben vooral geïnteresseerd in het verhaal dat mensen zelf te vertellen hebben. Elk verhaal is mooi over welk onderwerp het ook gaat. :blush:

Preach, mooi gezegd man (en ook helemaal waar)! :heart:

Reputatie 6
Badge +12

Wauw wat hebben jullie dit mooi gemaakt samen. Anne mooi dat je open bent over jouw verleden. Tom ga zo door ik wacht met smart op de nieuwe podcast.

Reageer