Angststoornis

  • 26 March 2022
  • 2 reacties
  • 160 × bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hey allemaal,

Ik heb een angststoornis. Ik kan daardoor niet naar school en zit nu bij verschillende psychologen. 

Zijn er mensen die ook een angststoornis hebben? Ik heb het zelf nu 1,5 jaar en kan bijna niet de deur uit. Ik zou graag in contact komen met mensen die hetzelfde meemaken en misschien kunnen we elkaar ook helpen.

-Guusje (16 jaar)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Haai Guusje,

 

Jaa ik heb ook te maken met een angststoornis. Al moet ik wel erbij zeggen dat ik het redelijk onder controle heb inmiddels. Maar nog steeds zijn er dingen die ik vermijd vanwege mijn angst. Je mag altijd een berichtje sturen!

 

Grts 

 

Reputatie 1
Badge

Hey allemaal,

Ik heb een angststoornis. Ik kan daardoor niet naar school en zit nu bij verschillende psychologen. 

Zijn er mensen die ook een angststoornis hebben? Ik heb het zelf nu 1,5 jaar en kan bijna niet de deur uit. Ik zou graag in contact komen met mensen die hetzelfde meemaken en misschien kunnen we elkaar ook helpen.

-Guusje (16 jaar)

Hoi Guusje,

Wat vervelend om te horen zeg :(. Hopelijk helpen de psychologen wat, want bijna niet de deur uit komen lijkt me wel heftig. Ik heb zelf ook last gehad van angst/paniek klachten en kan er nu gelukkig goed mee omgaan. Stuur me gerust een berichtje als je dat wilt.

Groetjes Julan