Afspreken

  • 2 December 2021
  • 4 reacties
  • 353 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wie wilt kennis maken en is een keertje wat doen?


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hi Sarel,

Ik lees dat je films maakt en acteert. Wat supertof! Er zullen hier ook vast meerdere jongeren aanwezig zijn die minstens graag naar films kijken. Er zal over dat onderwerp in ieder geval genoeg te bespreken zijn. Voel je dus vrij daar een topic over te openen en een film te bespreken. Deze past dan bijvoorbeeld perfect in de categorie: ‘Films, Series, Boeken & Muziek’.

Als ik je daarnaast een tip mag geven, probeer eerst op een andere manier met de community leden kennis te maken. Stel vragen in de voorsteltopics, ga het gesprek aan met mensen in de andere categorieën. Je zult merken dat wanneer er dan een klik is, er sneller gereageerd zal worden op dit voorstel. :pray:

Ach, nu ik toch bezig ben met het geven van tips. De (film)Schuur in Haarlem. Mocht je die nog niet gevonden hebben. :grin:

Reputatie 3
Badge +3

Hey Sarel, 

 

Aangenaam!

Tuurlijk, ik sta altijd open om nieuwe mensen te ontmoeten. Maar wat Maurice zegt is denk ik wel een goed idee om eerst iets langer en meer via hier te chatten, want ik heb me ook net pas geregistreerd. 😅

Maar idd gaaf dat je ook met films bezig bent! 

Ik hou ook enorm van films en zou er supergraag iets mee willen doen. 

Reputatie 3
Badge +3

Hoi Sarel!,

 

Wat Maurice hier zegt klopt wel, het is beter om je eerst in anderen te verdiepen op dit forum voordat je vraagt of iemand er voor open staat om samen een keer wat te doen. Als je wil kunnen we wel een keertje afspreken ik woon dichtbij Amsterdam je kan me een priveberichtje sturen als je dat wil :). 

 

Gr Jesse 

Hi Sarel,

 

Waar liggen je interesses en wat zijn je hobby's?

Ik vind het leuk om te lezen, zwemmen, films te kijken, dagje weg te gaan, te reizen en ik sta nog voor zoveel meer open. 

 

Ik kijk uit naar je bericht.

 

Groetjes,

Elena

Reageer