Wat zijn jullie favoriete tekenspullen? 😄

  • 31 December 2021
  • 13 reacties
  • 148 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Voor de creatievelingen onder ons: waar werk je het liefst mee? Grafiet? Markers? Olieverf? 😄

 

Zelf vind ik het leuk om met zoveel mogelijk mediums te experimenteren. Momenteel werk ik zelf juist vooral digitaal met Procreate 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Voor de creatievelingen onder ons: waar werk je het liefst mee? Grafiet? Markers? Olieverf? 😄

 

Zelf vind ik het leuk om met zoveel mogelijk mediums te experimenteren. Momenteel werk ik zelf juist vooral digitaal met Procreate 

Ik gebruik nu zelf procreate voor het ontwerpen van een nieuwe tattoo voor me zelf 

Reputatie 7
Badge +12

 

Ik ben sinds kort aan het kleuren gegaan! 😅

Ik teken op dit moment vooral met procreate en anders gebruik stabilo aquapotloden of twinmarkers :)

Reputatie 1
Badge

Voor de creatievelingen onder ons: waar werk je het liefst mee? Grafiet? Markers? Olieverf? 😄

 

Zelf vind ik het leuk om met zoveel mogelijk mediums te experimenteren. Momenteel werk ik zelf juist vooral digitaal met Procreate 

Ik werk het liefst met acrylverf of verschillende diktes grijze potloden :)

Reputatie 2
Badge +3

Voor de creatievelingen onder ons: waar werk je het liefst mee? Grafiet? Markers? Olieverf? 😄

 

Zelf vind ik het leuk om met zoveel mogelijk mediums te experimenteren. Momenteel werk ik zelf juist vooral digitaal met Procreate 

Ik gebruik nu zelf procreate voor het ontwerpen van een nieuwe tattoo voor me zelf 

Wow, wat gaaf! Wat voor tattoo gaat het worden?

Reputatie 2
Badge +3

 

Ik ben sinds kort aan het kleuren gegaan! 😅

Woooow!! Super mooi zeg! Lijkt me rustgevend om te doen met al die kleurtjes!

 

Voor de creatievelingen onder ons: waar werk je het liefst mee? Grafiet? Markers? Olieverf? 😄

 

Zelf vind ik het leuk om met zoveel mogelijk mediums te experimenteren. Momenteel werk ik zelf juist vooral digitaal met Procreate 

Ik werk het liefst met acrylverf of verschillende diktes grijze potloden :)

Gaaf! Wat voor dingen maak je? 

 

Ik teken op dit moment vooral met procreate en anders gebruik stabilo aquapotloden of twinmarkers :)

Ohh Twinmarkers zijn zo leuk!! Wat voor dingen teken je zoal?

Reputatie 4
Badge +5

Voor de creatievelingen onder ons: waar werk je het liefst mee? Grafiet? Markers? Olieverf? 😄

 

Zelf vind ik het leuk om met zoveel mogelijk mediums te experimenteren. Momenteel werk ik zelf juist vooral digitaal met Procreate 

Ik gebruik nu zelf procreate voor het ontwerpen van een nieuwe tattoo voor me zelf 

Wow, wat gaaf! Wat voor tattoo gaat het worden?

Een spaceman met planeten er om heen 

 

Ik teken op dit moment vooral met procreate en anders gebruik stabilo aquapotloden of twinmarkers :)

Ohh Twinmarkers zijn zo leuk!! Wat voor dingen teken je zoal?

 

Ik teken het meest een anime-achtige stijl maar ik probeer ook semirealisme te doen :D

Reputatie 4
Badge +1

Mijn favo tekenmaterialen zijn kleur- en grafietpotloden. Af en toe gebruik ik Copic markers en ik heb nu net aquarel krijt van Caran d’Ache gekregen. Nu ben ik dat aan het uitproberen.

Badge

Ik werk het liefste met ecoline.

En voor de rest vooral wat scrapbooken of bullet journallen, als ik er de tijd voor heb 

Reputatie 2
Badge +3

Ik werk het liefste met ecoline.

En voor de rest vooral wat scrapbooken of bullet journallen, als ik er de tijd voor heb 

Ohh ecoline! Dat hoor ik niet zoveel meer. Wat maak je zoal? Bullet journallen is ook fantastisch! Is daar al een topic voor? :joy:

Reputatie 1
Badge +4

Voor de creatievelingen onder ons: waar werk je het liefst mee? Grafiet? Markers? Olieverf? 😄

 

Zelf vind ik het leuk om met zoveel mogelijk mediums te experimenteren. Momenteel werk ik zelf juist vooral digitaal met Procreate

Ik werk het meest met Van Gogh aquarell verf en ik ben nu aan het leren realistisch tekenen met mijn Faber Castell potloden ✏️ 🎨

Ik maak vooral tekeningen in zwart-wit en gebruik daarbij eigenlijk alleen grijze potloden in verschillende hardheden! Ik maak dan tekeningen met een fantasy thema; zoals de 'magical creatures' van Harry Potter en dergelijke 😄