Blog

Photodump

  • 10 November 2021
  • 8 reacties
  • 139 × bekeken
Photodump
Reputatie 3
Badge +1
  • Oud-medewerker
  • 8 reacties

Hi en welkom bij mijn photodump :)

 

Ik heb o.a. genoten van een herfstwandeling in het zonnetje en van onze lieve kitten. Helaas bleek ik niet zo'n goede plantenmama te zijn, want ik heb mijn vetplantjes compleet laten verzuipen.. so sad. Heb jij nog leuke kiekjes gemaakt? Let me see! 
 

 


8 reacties

De meeste foto's die ik maak zijn van Jana (m'n hondje) of van m'n motor haha. Maar voordat ik de boel volspam zou ik het wel even bij deze foto laten 🙊 misschien leuk om een huisdier foto topic te starten?? 

Reputatie 3
Badge +1

Ah wat een enorm leuk hondje, dankjewel voor het delen! :heart_eyes:  Het lijkt me inderdaad heel leuk om een huisdier-photodump met z'n allen te doen, dussss daar gaan we zeker wat leuks voor verzinnen :)

Reputatie 5
Badge +5

Foto's van mijn schoolreis naar Griekenland van afgelopen oktober. De bovenste foto is het klooster van Oikos Loukas, de onderste is een foto van de kloosters in Meteora. In Oikos Loukas was het weer echt prachtig, maar ik vond het ook heel indrukwekkend in Meteora! Ik mis Griekenland nu al :,)

Reputatie 3
Badge +1

Wat een mooie foto's heb je gemaakt! Ik zie wel waarom je Griekenland mist haha :wink: Lijkt me een geslaagd schoolreisje!

 

Reputatie 3
Badge +1

De meeste foto's die ik maak zijn van Jana (m'n hondje) of van m'n motor haha. Maar voordat ik de boel volspam zou ik het wel even bij deze foto laten 🙊 misschien leuk om een huisdier foto topic te starten?? 

Hi Rochella! Ik zat te denken; misschien is het leuk als jij dit topic aanmaakt? Ik wil het ook graag voor je doen hoor, maar ik denk dat het juist ook leuk is voor je om zelf een huisdieren topic te maken 🙂 Dit kun je doen door bovenin te klikken op '+ start een topic'. Dan kun je helemaal losgaan met leuke foto's van Jana! Ik geloof dat er veel anderen zijn die ook graag foto's van hun (huis)dieren delen! Ik in ieder geval wel haha. Laat het me vooral weten als je hulp nodig hebt

Reputatie 7
Badge +10

Om alvast in de kerst stemming te komen! Ilse is er in ieder geval klaar voor!

 

Reputatie 3
Badge +1

Wat een fijne kerstige foto Quinty! 

Reputatie 7
Badge +10

@kim dankjewel

Reageer