Mijn passie: fotografie

  • 23 March 2023
  • 1 reactie
  • 43 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Fotografie is een prachtige kunstvorm die ons in staat stelt om momenten vast te leggen en herinneringen te creëren die voor altijd bij ons blijven. Of je nu een professionele fotograaf bent of gewoon van het maken van snapshots houdt, er valt altijd wel iets nieuws te leren over deze fascinerende hobby.

Daarom zou ik graag willen weten: wat inspireert jou om te fotograferen? Heb je een specifieke stijl of onderwerp waar je graag op focust? En welke technieken gebruik je om de perfecte foto te maken?

Laten we onze kennis en passie voor fotografie delen en van elkaar leren. Of je nu net begint of al jarenlang fotografeert, iedereen is welkom om deel te nemen aan deze discussie.

Ik kijk ernaar uit om jullie foto's en verhalen te zien!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +11

Ik ben geen fotograaf  af en toe maak ik in mijn nacht dienst wel eens foto's van een mooie lucht als ik die zie, Dit doe ik of met mijn persoonlijke telefoon S22 ultra of met mijn zakelijke iphone 12 pro. 

 

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat is jouw mooiste foto ? en met wat voor camera heb je deze gemaakt?