Kerstkaarten

  • 8 December 2021
  • 8 reacties
  • 76 × bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Heee 

Ik was benieuwd of jullie kerst kaarten sturen! Wat schrijven jullie we op? Maken jullie ze helemaal zelf? Of laat je een online programmaatje het werk doen? Ontvangen jullie er zelf veel? Of helemaal niet, geen tijd of iets anders...

Ik denk dat iedereen op dit moment wel een kaartje kan gebruiken. Helaas kan ik zelf niet de heelwereld een kaartje sturen. Misschien kunnen we elkaar op leuke ideeën brengen om voor iemand in je omgeving een kaartje te sturen! 

Voor iemand die dicht bij mij staat maak ik altijd iets persoonlijks, meestal handgemaakt. De mensen die iets verder weg staan krijgen een leuke kaart met een stuk tekst er op. Alleen fijne kerst en gelukkig nieuwjaar vind is zo kort daarom mij ik er altijd een heel verhaal van haha. 

 

Ben benieuwd wat jullie doen!


8 reacties

Hey @Quinty,

Heel leuk topic en mooi idee! Kerstkaarsten zie je steeds minder en dat is natuurlijk wel jammer.. Leuk om te lezen dat je echt de moeite neemt om mooie kaarten te maken. :grinning::santa:

Ik had zelf nog niet gepost op de Join Us Community, maar ik ben aangehaakt vanuit T-Mobile en door jouw topic moest ik denken aan een actie die we nu bij Ben hebben, namelijk ‘Ben een kerstster’. Jaarlijks zorgen we voor een actie waarbij je kaartjes kunt sturen naar bekenden én onbekenden, omdat iedereen een kaartje in de bus leuk vindt!

Mocht je dus zin hebben om nog wat meer kaartjes te versturen (en dat geldt natuurlijk voor iedereen die dit topic leest), dan kan dat dus ook via Ben! 

Het duurt nog even, maar alvast fijne feestdagen! :dizzy:

Reputatie 2
Badge

Ik stuur een aantal mensen een kaartje, maar eigenlijk allemaal naar het buitenland. Soms maak ik ze zelf en soms koop ik ze, dat ligt helemaal aan de inspiratie en de tijd die ik heb :joy:  Aangezien ik echt maar een handjevol mensen heb om een kaartje te sturen zijn het vaak wel persoonlijkere kaarten, vind dat ook wel leuk om te doen.

Reputatie 7
Badge +10

Hee @David 

 

Wat leuk! Ik wist niet dat dit bestond! Ik heb er even naar gekeken en ga er overdenken of dit bij mij past, ik ben namelijk van het digitaal kaarten maken haha hou meer van persoonlijke kaarten!

 

:grinning: Dank, Jij ook fijne feest dagen!

Reputatie 7
Badge +10

Heee @oblivionlight 

Wat leuk kaarten naar het buitenland! Bijzonder, dat hoor dat bijna nooit! :grinning: Wat ga je dit jaar doen zelf kopen ? of zelf maken?

Reputatie 3
Badge +1

Kerstkaarten vind ik zo leuk! En dan inderdaad niet alleen 'fijne Kerst en een gelukkig nieuwjaar'. Ik vind het leuk om kleine, persoonlijke gedichtjes voor mensen te schrijven, dus dat zet ik dan voor ze op een leuk kaartje :) 

Reputatie 6
Badge +9

Wat leuk dat je voor de mensen die dicht bij je staat ook echt de kaarten zelf maakt! Ik ben toevallig vandaag begonnen met het schrijven van een aantal kerstkaarten, beetje laat oeps haha. Ik probeer ook altijd een leuk verhaaltje of iets te schrijven in de kaarten die ik verstuur, anders vind ik het ook zo onpersoonlijk. Ik heb 2 vriendinnen aan wie ik dit jaar een kaartje schrijf, en toevallig ook aan de mensen uit mijn join us online groepje, dus dat is wel leuk! :)

Reputatie 7
Badge +10

@Kim 

ja zo leukkk :grinning: dat maak het zo speciaal

Reputatie 7
Badge +10

@Melissa cool beter (te) laat dan nooit

Reageer