Crea avond

  • 13 February 2022
  • 8 reacties
  • 197 × bekeken

Reputatie 3
Badge

Misschien een gek idee of is er al zoiets. Maar is het misschien een idee om een digitaal crea knutsel ding met misschien wat tips over en weer waar je ervaringen met elkaar kan delen hoe je bepaalde dingen doet. Ik teken zelf graag. En geef ook graag tips. Ik tekende portret met grafiet maar wil nu een beetje een andere kant op wil surrealisme gaan doen en gewoon wat nieuwe materialen ontdekken. En wil dat ook graag samen met mensen doen. Misschien wel leuk om eens in de paar weken dat gezellig met een groepje te doen zonder al te veel verplichtingen gewoon gezellig samen wat met elkaar tekenen of wat dan ook je creatieve uitspatting is 🙂. Zijn er hier mensen die daar behoefte aan hebben en zo ja hoe starten we zoiets op?

Voorbeeldje van mijn grafiet portret is al van 10 jaar geleden ben een tijdje gestopt met tekenen door lichanelijke problemen. Maar wil weer beginnen.

 

En mijn huidige projectje voor het eerst met kleurpotlood

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Wauww, dat ziet er super uit! 

Reputatie 6
Badge +9

Wauw wat mooi!

Reputatie 5
Badge +7

Wauw 🤩 leuk voorstel! Er zijn vast wel meer mensen geïnteresseerd, ik in iedergrval wel! 

Wat ontzettend gaaf zijn jouw tekeningen! Echt heel mooi!  Er zijn veel leden die ook tekenen, dus ik denk dat daar zeker wel animo voor is!

Zelf vind ik het ook heel leuk om creatief bezig te zijn en ik zie zo'n crea clubje ook echt wel zitten! :blush:

Om zoiets op te starten is dit topic een heel mooi begin; kijken naar hoeveel animo er is en dan met degenen die dat leuk lijken een dag/tijdstip proberen te plannen en dan proberen om dit samen met iemand van Join Us te regelen. :thumbsup:

Reputatie 3
Badge +3

@Danioontje; Mooi zeg, en een super leuk idee! Mocht je er een event van willen maken, bij genoeg animo, laat maar weten, dan gaan we er, samen met jou, mee aan de slag :relaxed:

Reputatie 3
Badge

Super dat er in ieder geval al interesse is om zo'n clubje te starten :). Laten we nog even kijken wie er nog meer reageren en dan zullen we er binnenkort maar eens een clubje van maken. 

En bedankt voor de complimenten allemaal haha

Reputatie 4
Badge +1

Prachtige tekeningen zeg!!! 

Zo’n clubje lijkt mij ook heel leuk! Ik teken zelf ook graag met grafiet- en kleurpotloden. 

 

 

Hoi allen, de groep Join Us Kunstclub is een feit! :writing_hand: