Borduren

  • 6 January 2022
  • 5 reacties
  • 121 × bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hallo allemaal!

Er is al een brei- een haaktopic, maar ik dacht opeens aan een borduurtopic. Een hobby die misschien steeds meer gerelateerd wordt aan oudere dames, maar zeker ook leuk voor de jongere mensen :blush:

Ik ben in het nieuwe jaar begonnen. Ik wil graag een borduur journal maken: elke dag een bepaald plaatje maken die je dag representeert. Even een plaatje om het duidelijk te maken.

Zo iets dus. Leek mij een erg leuke manier om het een beetje te leren :grin:

Maar ik vroeg mij dus af of er meerdere mensen hier zijn die het leuk vinden om te borduren. Leek met wel leuk om het er eens met elkaar over te hebben en om eventueel tips te delen


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Wat een super originele manier om een ‘dagboek’ bij te houden!:smiley:

Reputatie 2
Badge +3

Wat een tof idee! :scream: Ik borduur zelf heel af en toe, maar ben er niet echt goed in. Ik zou ooit graag crewel embroidery leren. Ik heb er wel allemaal boeken over, maar nog niet de tijd. :joy:  Zo’n dagboek heb ik nog nooit eerder gezien, maar echt héél gaaf!

Reputatie 4
Badge +3

Wat een super originele manier om een ‘dagboek’ bij te houden!:smiley:

Ja toch! Leek me wel een tof project voor dit jaar 😁

Wat een tof idee! :scream: Ik borduur zelf heel af en toe, maar ben er niet echt goed in. Ik zou ooit graag crewel embroidery leren. Ik heb er wel allemaal boeken over, maar nog niet de tijd. :joy:  Zo’n dagboek heb ik nog nooit eerder gezien, maar echt héél gaaf!

Crewel embroidery, wat is dat precies? 

 

Ik loop een paat dagen achter, maar dit is hoe ver ik nu ben met de mijne:

Een vergrootglas voor 1 januari, het begin van een nieuw seizoen van WIDM. Een prei voor 2 januari, ik liet mijn vriend schrikken door de 'there's a leek/leak under the sink' grap 😅🤣 En 3 januari een spelletjesavond met mensen uit mijn Join Us groep. Nu proberen bij te komen 😁

Reputatie 2
Badge +3

Wat een super originele manier om een ‘dagboek’ bij te houden!:smiley:

Ja toch! Leek me wel een tof project voor dit jaar 😁

Wat een tof idee! :scream: Ik borduur zelf heel af en toe, maar ben er niet echt goed in. Ik zou ooit graag crewel embroidery leren. Ik heb er wel allemaal boeken over, maar nog niet de tijd. :joy:  Zo’n dagboek heb ik nog nooit eerder gezien, maar echt héél gaaf!

Crewel embroidery, wat is dat precies? 

 

Ik loop een paat dagen achter, maar dit is hoe ver ik nu ben met de mijne:

Een vergrootglas voor 1 januari, het begin van een nieuw seizoen van WIDM. Een prei voor 2 januari, ik liet mijn vriend schrikken door de 'there's a leek/leak under the sink' grap 😅🤣 En 3 januari een spelletjesavond met mensen uit mijn Join Us groep. Nu proberen bij te komen 😁

Het is een beetje schilderachtig borduren! 

 

Wat ziet dat er ongelofelijk gaaf uit zeg!! Heel leuk gedaan!

Reputatie 4
Badge +3

@AnneJ98 Dankjewel! :hugging: Vind het ook echt heel leuk om er mee bezig te zijn. Nu al een paar dagen niks gedaan, maar houd wel bij wat ik elke dag heb gedaan en ben er wel constant over na aan het denken wat ik voor die dag wil gaan borduren :blush: