Gezocht: jongerenraad

  • 25 November 2021
  • 4 reacties
  • 126 × bekeken
Gezocht: jongerenraad
Reputatie 2
Badge +3

Hé, wat vind jij ervan? Laat je horen en meld je aan voor de jongerenraad van Join Us. De jongerenraad bestaat uit 25 members die zes keer per jaar online meeten. En dat is niet alleen super gezellig, het is ook nog eens heel waardevol. Je krijgt namelijk de kans om ideeën te pitchen en advies te geven aan het management van Join Us. Naast de meetings zien we je graag bij Join Us events en natuurlijk op onze jaarlijkse SUMMER BBQ.

Waarom een jongerenraad?

Omdat we bij Join Us samen met jongeren werken. Wat leeft er in jouw groep? Waar lopen jullie tegenaan? Laat je horen in de jongerenraad. Samen maken we Join Us nog leuker!

Wat doet de jongerenraad?

De jongerenraad bespreekt nieuwe ideeën, verbeterpunten en adviseert het management. Daarnaast vragen we de jongerenraad actief bij te dragen aan events, lezingen en media-verzoeken.

Wat wordt er van je verwacht?

Dat je zes keer per jaar bij de online meeting bent én dat je een actieve bijdrage levert. Als lid van de jongerenraad ben je een ambassadeur voor de stichting. We verwachten dat je minimaal 1 jaar meedoet met de jongerenraad en maximaal 2 jaar.

Waarom meedoen met de jongerenraad?

Omdat we alleen samen Join Us nog leuker kunnen maken. Jouw mening is belangrijk. Laat je horen en geniet van een leuke tijd met de jongeren van de jongerenraad.

Wie zitten er in de jongerenraad?

Jongeren van verschillende Join Us locaties en van de online groepen. Ben je langer dan 3 maanden uitgestroomd? Dan kun je helaas geen lid worden van de jongerenraad.

Wanneer start de jongerenraad?

Op maandag 17 januari om 19.30 uur is de eerste online meeting.

Hoe meld ik mezelf aan?

Dat is super eenvoudig. Mail je cv en een korte motivatie naar leon@join-us.nu Hij neemt contact met je op voor een gezellig online kennismakingsgesprek.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als (voormalig)lid van de jongerenraad, kan ik het zeker aanraden. Het is fijn dat je gehoort wordt als lid. 

Reputatie 6
Badge +12

Mooi dat je als jongeren iets kan veranderen in deze stichting. Ik heb me aangemeld.

Reputatie 6
Badge +11

Lijkt mij ook wel tof om te doen :)

Reputatie 4
Badge +8

Als (voormalig)lid van de jongerenraad, kan ik het zeker aanraden. Het is fijn dat je gehoort wordt als lid. 

Allright ik zou wel inpakt willen hebben 🙂 lijkt mij wel wat 🙂 Alleen een cv sturen?....  in de zin van😅 this toch geen werk?  Bedoelen jullie niet je motivatiebrief?