Wat vind jij van de community?

• 19 November 2021
  • 8 reacties
  • 158 Bekeken
Wat vind jij van de community?

Wat vind jij van de Join Us Community?

Super leuk dat jij je hebt ingeschreven op onze community! Er is al volop activiteit, met leuke topics en heel veel reacties in Say HI, gave gesprekken over games met een verhaallijn, en vragen over wat nou echt leuke Nederlandstalige audioboeken zijn.

Laat jouw feedback hier achter!

We zijn enorm benieuwd hoe jullie het tot nu toe hebben ervaren: wat vind jij nu écht geweldig hier, wat verraste je, en welke onderwerpen vind jij het leukste om over te praten?

Maar net zo belangrijk: wat is er nog niet echt duidelijk, waar loop je tegenaan, of wat vindt je dat er beter kan?

Heb je leuke ideeën om de community nog leuker te maken? Wij willen het weten!

8 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Heb je leuke ideeën om de community nog leuker te maken?

Ik weet niet of het kan, maar ik zou het leuk vinden om te kunnen zien wie er op dit moment online zijn

Reputatie 1
Badge +1

Hey Daar,

Ik heb het filmpje gezien over de opening van de community, geweldig.

Eindelijk een sociale media waar er meer over de werkelijkheid wordt gesproken.

Hier worden veel jongeren mee geholpen en maakt de stap naar JoinUs laagdrempeliger!

Het zou erg mooi zijn als JoinUs online ook veel jongeren trekt en hierbij ook helpt, want #StongerTogether.

Groetjes,

Miel

Reputatie 3
Badge +1

Ik vind het mooi dat jullie zo open zijn. En dat velen net als ik toch graag meer vrienden willen/contacten willen opbouwen :)

Wat ik leuk zou vinden is dat er een app voor de join us community komt zodat de berichten eventueel daar kunnen worden uitgelezen.

Ik ben trouwens net nieuw maar ik hoop niet dat ik nu al teveel in dingen meng:zipper_mouth:

Reputatie 6
Badge +6

Ik vind het mooi dat jullie zo open zijn. En dat velen net als ik toch graag meer vrienden willen/contacten willen opbouwen :)

Wat ik leuk zou vinden is dat er een app voor de join us community komt zodat de berichten eventueel daar kunnen worden uitgelezen.

Ik ben trouwens net nieuw maar ik hoop niet dat ik nu al teveel in dingen meng:zipper_mouth:

Nee hoor je doet leuk en actief mee 🙂 kunnen we alleen maar waarderen. Wij staan altijd open voor nieuwe ideeën of feedback 

Reputatie 3
Badge +1

Ik weet niet of het kan, maar ik zou het leuk vinden om te kunnen zien wie er op dit moment online zijn

Rechts bovenin de homepage hebben we wel al een ‘recent actief’ overzichtje, dat zijn mensen die recent online zijn geweest! Maar volgens mij is die alleen zichtbaar op de computer, en niet op mobiel… Ik neem dit idee mee in de feedback, dankjewel!

De community werkt op mobiel sowieso ook wel al, maar een echte app zou ook wel tof zijn! Een app is flink veel werk, maar zou wel erg gaaf zijn. Neem ik ook mee als idee voor de toekomst, thanks!

Helemaal niet, het is juist super goed dat je je meteen al mooi in de community mengt! Daar zijn we juist super blij mee 😁 En alle ideeën en feedback zijn enorm welkom, dus ga zo door 😉

Reputatie 6
Badge +7

Als je deze pagina aan je startscherm toevoegt heb je eigenlijk al een soort van app:

Je doet dat door in je browser hier op de drie puntjes te drukken en dan te kiezen voor ‘Toevoegen aan startscherm’.  

Wat zou in de app nog willen zien/doen wat op de gewone site niet kan?

Reputatie 6
Badge +7

Wat ik ook nog wel leuk zou vinden is een kaart waarop je kan laten zien waar je ongeveer woont, als je dat wil.:map: Niet precies waar je huis staat natuurlijk, maar wel dat je ziet wie er in dezelfde regio woont. Voor als je bijvoorbeeld een keer met een groepje van hier in het echt zou willen afspreken.

Heb je leuke ideeën om de community nog leuker te maken?

Dit vind ik ook een goed idee! 

En misschien als extra toevoeging een chatbox? 

Reageer